اصلاح پوشش و حجاب کارمندان/ دو قرارگاه در این خصوص راه اندازی می شود

کدخبر: ۴۹۶۹۲۷
​اقتصادنیوز: ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصلاح وضعیت پوشش و حجاب کارمندان را آغاز کرد.
اصلاح پوشش و حجاب کارمندان/ دو قرارگاه در این خصوص راه اندازی می شود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، سید محمد صالح هاشمی گلپایگانی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر طرح جامعی برای کنترل بدحجابی در ۱۱ عرصه و با رویکرد اجرایی و فرهنگی تدوین کرده است که عرصه اول آن با ابلاغ شاخص‌های حجاب به ۱۲۰ دستگاه دولتی و حاکمیتی وارد فاز اجرایی و عملیاتی شده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در این همایش از دبیران ستادهای استانی خواست با راه اندازی دو قرارگاه ۲۱ تیر و قرارگاه مردمی جهاد تبیین مقدمات لازم جهت اجرای طرح این ستاد در موضوع عفاف و حجاب را در کشور آماده کنند.

هاشمی گلپایگانی اشاره کرد: قرارگاه ۲۱ تیر با هدف اصلاح وضعیت پوشش کارمندان دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی تا روز عفاف و حجاب (۲۱ تیر) تشکیل شده است و لازم است دبیران ستادهای استانی با همکاری مدیران دستگاه‌ها و پیگیری و نظارت محسوس و نامحسوس تا تاریخ تعیین شده این عرصه را به عنوان مرحه اول طرح حجاب ستاد به نتیجه برسانند.

در اکوایران ببینید؛

هاشمی گلپایگانی همچنین گفت: قرارگاه دوم این ستاد با عنوان قرارگاه مردمی جهاد تبیین با ۳ هدف تشکیل شده است و این اهداف عبارتند از اطلاع‌رسانی و تبیین طرح جامع حجاب ستاد امر به معروف برای همه دغدغه مندان عفاف و حجاب در جامعه، جهت دهی وجریان‌سازی مطالبه‌گری عفاف و حجاب در میان قشر مذهبی جامعه و ایجاد بستر مشارکت مردمی در اجرای طرح جامع حجاب ستاد.

درپایان این همایش از استان‌های برگزیده ستاد امر به معروف و نهی از منکر در آذربایجان شرقی، فارس، سمنان، کردستان و خراسان رضوی تقدیر به عمل آمد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید