کشف دستگاهی که زهر زنبور عسل را استخراج می کند

کدخبر: ۴۹۹۶۲۴
اقتصادنیوز: بر اساس مطالعات تحقیقاتی، زهر زنبور عسل یکی از درمان‌های جایگزین برای بسیاری از بیماری‌ها است که برای سیستم عصبی و درمان عفونت‌ها مفید هستند.
کشف دستگاهی که زهر زنبور عسل را استخراج می کند

 

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از برنا، زهر زنبور عسل مایعی بی رنگ است که طعم تلخ و بسیار اسیدی دارد و اثرات متفاوتی روی افراد می‌گذارد. این زهر از اسید کلریدریک، اسید استیک، اسید فسفر، هیستامین، آپامین، متونین، بنین وسیستئین   تشکیل شده است.

بر اساس مطالعات تحقیقاتی، زهر زنبور عسل یکی از درمان‌های جایگزین برای بسیاری از بیماری‌ها است که برای سیستم عصبی و درمان عفونت‌ها مفید هستند. همچنین این زهر برای درمان انواع سرطان استفاده می‌شود و در برابر فعالیت بدن مقاومت می‌کند.

براساس گزارش‌ها، زهر زنبور عسل در ساخت لوازم آرایشی طبیعی نیز استفاده می‌شود که یکی از پروژه‌هایی است که در حال حاضر در انکوباتور کسب و کار کشاورزی در حال جوجه کشی است که از طریق پروژه تاب آوری و رشد اقتصادی در بخش کشاورزی در غزه ایجاد و توسعه یافته است.

 

دستگاه یک قاب چوبی به ابعاد ۴۰ سانتی متر ارتفاع و ۱۹ سانتی متر عرض و با صفحه شیشه‌ای پوشیده شده است که داخل آن یک مدار الکتریکی از سیم فلزی مقاوم است و علاوه بر آن مجهز به یک لامپ کوچک برای نشان دادن کارکرد دستگاه و این دستگاه در داخل جعبه زنبور عسل آویزان است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید