افشاگری خواننده معروف درباره ابتلایش به سرطان

کدخبر: ۵۰۳۰۳۱
اقتصادنیوز: حمید هیراد در برنامه خندوانه رامبد جوان، حرفهای متفاوتی درباره بیماری اش گفت.
افشاگری خواننده معروف درباره ابتلایش به سرطان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک، برنامه خندوانه میزبان حمید هیراد خواننده موسیقی پاپ و سنتی کشورمان بود. این خواننده جوان و جویای نام که به دلیل تلفیق موسیقی پاپ و سنتی شهرت بسیاری یافته است، در گفت و گو با رامبد جوان مجری برنامه درباره بیماری که چند سالیست او را درگیر خود نموده، صحبت و توصیه ای مفید به اطرافیان بیمار کرد که در ادامه این بخش از نمناک می خوانید.

خواننده آهنگ شوخی مگه با حضور در برنامه خندوانه و گپ و گفتی با رامبد جوان در مورد بیماریش اینگونه توضیح داد:

من سال 1395 درگیر بیماری شدم، به اسم سرطان مغز استخوان، این بیماری فراگیریش در کل بدنمه ولی خب ذاتش ژنتیکه.

از اولش بهش گفتم اذیت کنی اذیتت می کنم، آرومم باشی تا آخر عمر کنار هم مسالمت آمیز میریم جلو.

الان 6 ساله که درگیرشم، نمی خواستم فضای برنامه این شکلی بشه ولی خب همه چیز تحت درمان و کنترله و بیشتر جاهایی که رفتم گفتم که من رو دو چیز از روی زمین بر می داره یا دایناسورها و یا آتشفشان ها!

حمید هیراد

حمید هیراد در ادامه گفتگویش با رامبد جوان توصیه مفیدی را به اطرافیان بیماران درگیر سرطان کرد و گفت:

از همه کسانی که تو خانوادشون یا اطرافشون فردی سرطان داره می خوام لطفا بنده ناچیز رو به عنوان برادر بپذیرید و رفتارتون از زمانی که متوجه بیماری فردی در خانوادتون شدید خواهشا مثل روز قبل باشه چون بعد منفیش اینه که رشد بیماری رو تو بدن اون فرد بالا میبرید.

ماجرای جنجالی حمید هیراد به دلیل بیماری

چند سال پیش انتشار یک ویدیو از حمید هیراد در کنسرت شیراز جنجال برانگیز شد. حمید هیراد در این کنسرت در حالی که مشغول تعظیم به مخاطبان بود، ناگهان صدایش پخش شد، به همین خاطر مخاطبان او را متهم به پلی بک خواندن نمودند.

این خواننده در مورد پلی بک خواندنش که تنها در کنسرت شیراز اتفاق افتاده بود توضیحاتی ارائه نمود که در آن زمان درگیر بیماری سرطان بودم و شیمی درمانی می شدم اما کسی از بیماریم اطلاع نداشت و قبل از کنسرت حالم بد شد و به توصیه پزشک نمی توانستم اوج بخوانم، به همین خاطر این قضیه اتفاق افتاد و در یک ترک که قسمت اوج داشت پلی بک کردیم.

بیماری حمید هیراد

مختصری درباره حمید هیراد

حمید هیراد خواننده و ترانه سرا متولد 1 بهمن 1370 در چابکسر گیلان است، او فارغ‌التحصیل فوق دیپلم رشته تاسیسات صنعتی می باشد که فعالیت خود را با شعر و ترانه سرایی شروع کرد. اولین تجربه اش همکاری با گروه پازل بند بود اما به‌صورت جدی اولین آهنگ مستقل وی بنام «مستم کن» در اردیبهشت سال 96 وارد بازار شد و 1 اردیبهشت 1397 اولین کنسرت خود را در سالن برج میلاد برگزار کرد. این خواننده جوان مجرد است و اخبار موثقی درباره ازدواج او وجود ندارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید