تغییر جنسیت فرزند ایلان ماسک/ او خواستار قطع ارتباط با پدرش شد

کدخبر: ۵۰۳۷۱۱
فرزند ایلان ماسک نام کامل «ویویان جنا ویلسون» را برای خود برگزیده و می‌خواهد از این پس به عنوان یک دختر و تحت نام خانوادگی مادرش، جاستین ویلسون شناخته شود.
تغییر جنسیت فرزند ایلان ماسک/ او خواستار قطع ارتباط با پدرش شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تکراتو فرزند ایلان ماسک ، بنابر دلایلی و از راه قانونی، اقدام به تغییر نام خود کرده است. او اعلام کرد که دیگر نمی‌خواهد با پدر بیولوژیک خود، ارتباطی داشته باشد.

ژاویر الکساندر، 18 سال دارد و پیش‌تر جنسیت خود را از مرد به زن تغییر داده بود. او اکنون درخواستِ تغییر نام خود به «ویویان جنا ویلسون» را دارد. فرزند ماسک اظهار کرد که دیگر هرگز نمی‌خواهد هیچ نسبتی با پدر و خانواده پولدارش داشته باشد. اسناد پخش شده درباره این موضوع، مربوط به ماه آوریل هستند.

تغییر نام خانودگی فرزند ایلان ماسک

ایلان ماسک در روز جهانی پدر در توییتر خود بیان کرده بود که تمام فرزندان خود را دوست دارد و تاکنون هیچ خبری در مورد تغییر نام خانوادگی فرزندش را منتشر نکرده است. هنوز هیچ کس دلیل اختلاف او با فرزندش را نمی‌داند. بدون مقدمه، وقتی که خبر قطع ارتباط یکی از فرزندان ایلان ماسک و تغییر نام خانوادگی او را شنیدیم، در ذهن همه ما سوالاتی ایجاد شد.

ژاویر الکساندر، حاصل ازدواج ماسک با «جاستین ویلسون» در سال ۲۰۰۰ است. این زوج بعد از ۸ سال زندگی مشترک از هم جدا شده بودند. قبل از به دنیا آمدن ویویان، در سال ۲۰۰۲ این زوج، پسری به نام «نوادا» را به دنیا آوردند که متاسفانه در ۱۰ ماهگی به علت سندرم SIDS او را از دست دادند.

بعد از این ماجرا، این زوج صاحب فرزند دو قلو و سه قلو شدند. نام فرزندان دو قلوی او «ژاویار» و «گریفین» است. البته ناگفته نماند که ایلان ماسک، صاحب فرزندان دیگری هم هست. با وجود آن‌ که ایلان ماسک یک فرد پر حاشیه به شمار می‌آید، اما فرزندان او هیچ وقت مورد توجه رسانه‌ها قرار نگرفته‌اند و حاشیه‌ساز نبوده‌اند.

اسناد دادگاه برای تغییر جنسیت و تغییر نام فرزند ایلان ماسک، چند ماه قبل از حمایت علنی او از حزب جمهوری خواه آمریکا به جای دموکرات، ثبت شده بود و حالا این اسناد به صورت عمومی، منتشر شدند. اکنون منتظریم تا ببینیم ایلان ماسک درباره این پرونده، چه تصمیمی می‌گیرد و چه واکنشی خواهد داشت.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید