مجید علیاری رسما به فولاد خوزستان پیوست

کدخبر: ۵۰۳۷۴۳
باشگاه فولاد خوزستان که رویه سکوت را در روزهای گذشته پیش گرفته بود، با رونمایی از مجید علیاری رسما وارد بازار نقل و انتقالات شد.
مجید علیاری رسما به فولاد خوزستان پیوست

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ورزش سه باشگاه فولاد خوزستان که پس از ادامه همکاری با جواد نکونام طی هفته‌های اخیر فعالیت‌هایش در نقل و انتقالات را رسانه‌ای نکرده بود، در نخستین ساعت بامداد امروز پنج‌شنبه از اولین خرید خود رونمایی کرد و با مهاجم مس رفسنجان قرارداد بست.

مجید علیاری که پس از یک فصل حضور در مس رفسنجان و اتمام قراردادش با این باشگاه تصمیم به جدایی از جمع شاگردان محمد ربیعی گرفته بود، پس از توافق با مدیران فولاد خوزستان با این تیم قرارداد امضاء کرد.

این مهاجم ۲۶ ساله در اوایل این هفته جلسه‌ای با مسؤولان باشگاه مس رفسنجان برای تمدید قرارداد برگزار کرد که مذاکره طرفین به بن‌بست خورد و نیمه کاره مانده بود و این اتفاق موجب شد تا مجید علیاری تصمیم به جدایی از جمع مسی‌ها بگیرد و به پیشنهادش پاسخ مثبت بدهد.

 
علیاری که نخستین بار با صبای قم بازی در لیگ برتر را تجربه کرد و پس از آن در تیم‌های پارس جنوبی جم، سایپا و مس رفسنجان عضویت داشت و فصل گذشته پنج گل به ثمر رساند، حالا با باشگاه فولاد خوزستان قرارداد امضاء کرده و به‌عنوان نخستین خرید جدید این تیم معرفی شده است.

مجید علیاری پس از اینکه دو سال در سایپا عضویت داشت و البته در آن مقطع با یک مصدومیت بدموقع در روزهای خوب خود مواجه شده بود، در تابستان ۱۴۰۰ در شرایطی با مس رفسنجان قرارداد بست که مورد توجه فولاد خوزستان نیز قرار گرفته بود و در نیم‌فصل نیز جواد نکونام سعی داشت این بازیکن را به خدمت بگیرد که مسی‌ها راضی به جدایی او نشدند ولی اکنون این مهاجم به‌عنوان بازیکن آزاد به فولاد پیوست.

باشگاه فولاد خوزستان که رویه سکوت را در روزهای گذشته پیش گرفته بود، با رونمایی از مجید علیاری رسما وارد بازار نقل و انتقالات شد و گفته می‌شود خریدهای مطرحی در آینده خواهد داشت تا تیم قدرتمندتری نسبت به سال‌های قبل ببندد و وارد لیگ برتر کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید