پیش‌بینی علم‌الهدی درباره نگاه نسل‌های آینده بحرین وامارات به آل‌نهیان وآل‌خلیفه

کدخبر: ۳۶۲۱۱۹
​اقتصادنیوز: امام جمعه مشهد گفت: عادی‌سازی روابط بحرین و امارات با رژیم غاصب صهیونیستی چیز تازه‌ای نبود از این رو مقاومت از این جهت ضربه‌ای نخورد و مشکلی ندارد بلکه سبب شد تمام جریان‌های مقاومت دست به دست هم بدهند و متحدتر شوند.
پیش‌بینی علم‌الهدی درباره نگاه نسل‌های آینده بحرین  وامارات به آل‌نهیان وآل‌خلیفه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیداحمد علم الهدی، وی در خطبه مجازی نماز جمعه مشهد افزود: عادی سازی روابط با رژیم غاصب اسرائیلی سبب شد اتحادیه مقاومت در لبنان به وجود بیاید و همه بعد از این با کمک هم به سر این رژیم بریزند. آن شبی که این قرارداد امضا شد، حماس با ۱۵ راکت اسرائیل را مورد حمله قرار داد و نقاط حساس اسرائیل را زدند یعنی از ما چیزی کم نشد و بیشتر سبب شد جریان مقاومت، غضب بیشتری بر اسرائیل بکند.

وی با بیان این که در این قضیه تنها کسی که استفاده کرد ترامپ بود ادامه داد: اثر مثبتش برای ترامپ این بود که خرج انتخاباتی خود را درآورد. این استفاده هم به‌عنوان یک مصرف داخلی انتخاباتی است که آخر آن مشخص نیست.

امام جمعه مشهد گفت: نتانیاهوی بدبخت هم خوشحال شد که حتما این قضیه به نفع او تمام می‌شود و مشکلات داخلی که همه علیه او قیام کرده اند حل می‌شود اما این مشکلات نیز حل نشد و تظاهرات علیه او در داخل اسرائیل ادامه دارد.

علم الهدی افزود: اثر منفی بسیار نجس و ناپاک این قرارداد هم برای آل نهیان و آل خلیفه در امارات و بحرین بود که به ذلتی دچار شدند که نسل‌های آینده آنان، ننگشان می‌آید بگویند از این نسل آمریکایی‌پرست هستیم چون برای آنان ذلت به وجود آورد و این نتیجه در افتادن با خدا، پیغمبر، دین، اسلام و مبانی قرآن است که به این ذلت دچار شوند که به‌عنوان عناصر نکبت زده، در مقابل چشم امت اسلام، منفورترین، نکبت‌ترین و ناپاک‌ترین موجودات جلوه کنند و بخواهند دست به دست دشمن صهیونیستی اسلام بدهند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: ما با نیروی جان داده، دلداده، ایثارگر و نیروی از جان گذشته در این انقلاب، این دفاع را پیش بردیم و پیروز شدیم. یعنی نسخه کربلا بعد از ۱۴۰۰ سال در دفاع مقدس ما و در اصل پیروزی انقلاب اسلامی ما جواب داد.

علم الهدی افزود: ما سالروز دفاع مقدس را از این جهت اهمیت می‌دهیم چون توانستیم در دفاع مقدس، فرهنگ ایجاد کنیم. فرهنگی که به نسل‌های بعدی دفاع مقدس رسید و هنوز در جوانان ایثارگر ما در مساله دفاع از حرم و موارد دیگر ادامه دارد.

وی اضافه کرد: تقریبا فرهنگ هشت سال دفاع مقدس ما به یمن نیز منتقل شده، همچون مقاومتی که در منطقه و فلسطین به وجود آمده است. یک مقدار به این معجزه‌های انقلاب و دفاع مقدس و به آن برد عظیم اندیشه سازنده این رهبر انقلاب دقت و توجه کنید. اثرگذاری دفاع مقدس سبب شد ما در این شرایط قرار گرفتیم، این‌ها را مورد دقت قرار بدهید که این آثار از کجا آمد و چه معجزه‌ای بود که این واقعیت‌ها را ایجاد کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید