انتشار فایل صوتی ظریف، نفوذ در نهاد ریاست جمهوری را نشان می‌دهد

کدخبر: ۴۰۹۸۶۸
اقتصادنیوز: امام جمعه شهرضا گفت: انتشار فایل صوت وزیر امور خارجه کشور نشان داد که در بالاترین ارکان نظام، نهاد ریاست جمهوری هم دشمن نفوذ پیدا کرده است.
انتشار فایل صوتی ظریف، نفوذ در نهاد ریاست جمهوری را نشان می‌دهد

به گزارش اقتصادنیوز سید نعمت‌اله صالح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه شهید سلیمانی در وصیت نامه خود می‌فرماید امروز قرارگاه حسین بن علی ایران است، جمهوری اسلامی ایران حرم است و اگر این حرم ماند دیگر حرم‌ها هم می‌ماند، اظهار داشت: همه توطئه‌هایی که دشمن از اول انقلاب تاکنون طراحی کرده به ضرر خودش بوده است.

امام جمعه شهرضا با اشاره به فایل صوت منتشر شده وزیر امور خارجه افزود: لطف خدا شامل حال ملت شد و این توطئه هم خنثی شد و این مسأله برای تحریف انقلاب و نظام برنامه‌ریزی شده بود و خداوند لطف کرد و این توطئه برملا شد در این قضیه عظمت، محبوبیت و حقانیت مقام معظم رهبری روشن شد.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب چندین سال است به مسؤولان درباره نفوذ هشدار می‌دهند و این برنامه دوراندیشی رهبر را آشکار کرد که در بالاترین ارکان نظام، نهاد ریاست جمهوری هم دشمن نفوذ پیدا کرده است.

صالح با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند کار دشمن تحریف واقعیت‌ها است و این برنامه بر این اساس طراحی شده بود تا واقعیت‌ها را به گونه‌ای دیگر منعکس و به آیندگان منتقل کنند، بیان کرد: برای کارکرد نظام و ارزیابی عملکرد مسؤولان بهترین افراد مردم هستند این که پشت درهای بسته با یک افراد معین و از پیش تعیین شده، بخواهند درباره انقلاب و عملکرد نظام و مسؤولان به صورت محرمانه صحبت کنند، مشخص است که می‌خواهند واقعیات را تحریف کنند.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه مسؤولان مربوطه باید با جدیت این برنامه را تجزیه و تحلیل کنند، عنوان کرد: آن‌ها می‌خواستند با این برنامه مسأله ولایت و رهبری و شخصیت بزرگ حاج قاسم سلیمانی را زیر سؤال ببرند و مخدوش کنند.

وی با بیان اینکه زوایای این فایل صوتی بسیار گسترده است، اضافه کرد: در این شرایط سخت کرونایی چه ضرورتی داشت این برنامه، در حالی که مردم دچار مشکلات اقتصادی و معیشتی هستند و ویروس کرونا همه ابعاد زندگی را تحت تأثیر قرار داده است این چنین برنامه‌ای چه ضرورتی داشته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید