احمدی نژاد: چرا پزشکیان رد صلاحیت شد؟/ به پوتین گفتم شما بمب اتم داشتید، این مانع از فروپاشی شوروی شد؟

کدخبر: ۴۱۶۴۸۴
احمدی نژاد گفت: معتقد هستم پایداری یک نظام به استمرار اراده، رضایتمندی، امیدواری، اقتدار و احساس عزت مردم است. این اگر مخدوش شود، هیچ عاملی نمی تواند نگهداری کند.
احمدی نژاد: چرا پزشکیان رد صلاحیت شد؟/ به پوتین گفتم شما بمب اتم داشتید، این مانع از فروپاشی شوروی شد؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از کانال تلگرامی دولت بهار، محمود احمدی نژاد در کلاب هاوس در پاسخ به سوال نورالدین پیرموذن گفت: واقعا آقای پزشکیان چرا رد شد؟ این یک سوال جدی است. من هم معتقد هستم پایداری یک نظام به استمرار اراده، رضایتمندی، امیدواری، اقتدار و احساس عزت مردم است. این اگر مخدوش شود، هیچ عاملی نمی تواند نگهداری کند.

وی ادامه داد:  یادم می آید یک روزی با آقای پوتین بحث می کردیم. می گفت تو می گویی من می خواهم روی حقوق هسته ای بایستم، با چه چیزی می خواهی بایستی؟ گفتم با ملت ایران. گفت چیزی در دستتان نیست. گفتم ملت کم چیزی است؟ فرهنگ و تمدن و وحدت و اراده ملت چیز کمی است؟ گفتم شما بمب اتم داشتید، این مانع از فروپاشی شوروی شد؟ ایشان ماند چه جوابی بدهد. گفتم اینها نیست شما باید به اتکای مردم، کار را جلو ببرید.

احمدی نژاد گفت: ایشان یک بحثی هم راجع به همکاران ما در دولت کردند. واقعا بسیاری از آنها خیلی زحمت کشیدند، تلاش کردند، برادران و دوستان ما هستند.

وی در پایان بیان کرد: حالا مواضعی می گیرند ولی من چون اصالت را به آزادی می دهم، می گویم که همه آزادند که تصمیم بگیرند و آن طور که می خواهند عمل کنند. البته ارزش و ضد ارزش هم در این آزادی انتخاب، متبلور می شود و البته هر کس هم تبعات تصمیم خودش را تحمل می کند. من دعا می کنم هر کجا که هستند در خدمت کشور، انقلاب و ملت عزیزمان باشند و روحیه خدمتگزاری را به هیچ وجه کنار نگذارند. جز خادمی ملت چیزی نداریم. بالاترین افتخار برای یک نفر، خادمی مردم مخصوصا ملت ایران است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید