شوخی معنادار ایلان ماسک با بایدن: او هنوز خواب است

کدخبر: ۴۴۲۱۴۰
قرار معلوم سکوت جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده، در قبال ماموریت فضایی موفقیت‌آمیز شرکت اسپیس اکس، انتقاد ایلان ماسک، مدیرعامل این شرکت، را برانگیخته است.
شوخی معنادار ایلان ماسک با بایدن: او هنوز خواب است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اعتمادآنلاین، از قرار معلوم سکوت جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده، در قبال ماموریت فضایی موفقیت‌آمیز شرکت اسپیس اکس، انتقاد ایلان ماسک، مدیرعامل این شرکت، را برانگیخته است.

 به گزارش یورونیوز، ماموریت فضایی اینسپریشن۴، هفته گذشته سرنشینان غیرحرفه‌ای و عادی را به خارج از اتمسفر زمین برد. این فضانوردان به مدت سه روز در مدار زمین چرخیدند و سپس روز شنبه به سلامت به زمین بازگشتند.

بایدن و کاخ سفید تا این لحظه بیانیه‌ای درباره این فرود صادر نکرده‌اند؛ مسئله‌ای که باعث شد آقای ماسک عبارتی را به کار برد که اغلب حزب جمهوری‌خواه و دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین، برای تمسخر رئیس‌جمهور استفاده می‌کنند.

یک کاربر توییتر پرسید: «رئیس‌جمهور ایالات متحده از چهار فضانورد اخیر آمریکایی (که به جمع‌آوری صدها میلیون دلار برای [بیمارستان] سنت جود کمک کردند) حتی قدردانی و سپاسگزاری نکرد. نظر شما درباره اینکه چرا این طور شده است، چیست؟»

آقای ماسک با طعنه و شوخی نوشت: «او هنوز خواب است.»

 این توییت واکنش‌های تند کاربران شبکه‌های اجتماعی را به دنبال داشت. در حالی که برخی از رئیس‌جمهور انتقاد می‌کردند، برخی دیگر از او بابت اینکه فورا برای خدمه [ماموریت فضایی] آرزوی موفقیت نکرده است، حمایت کردند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید