ایران می‌تواند هزینه گزاف و غیرقابل جبران به دشمن تحمیل کند

کدخبر: ۴۴۳۷۱۷
مقام آگاه در قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) با تاکید بر توانایی نیروهای مسلح ایران برای تحمیل هزینه گزاف و غیرقابل جبران به دشمن، گفت: وجود سناریوهای متعدد اطلاعاتی و عملیاتی در مورد مراکز حساس و سامانه‌های راهبردی مرتبط با رژیم صهیونیستی بیانگر دست بالای استراتژیک ایران است.
ایران می‌تواند هزینه گزاف و غیرقابل جبران به دشمن تحمیل کند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از از روابط عمومی حضرت خاتم الانبیاء (ص)، یک مقام آگاه در این  قرارگاه (ص) در سخنانی در جمع نخبگان دانشگاهی در خصوص تهدیدات منطقه ای، گفت: رژیم صهیونیستی با پشتوانه آمریکا و برخی کشورهای اروپایی، همچنان رتبه نخست تهدید و ناامنی در منطقه غرب آسیا به شمار می‌آید.

وی با بیان اینکه در شرایط امروز برنامه‌هایی برای خشکاندن این تهدید فراهم کرده‌ایم، افزود: دست پر ما به لحاظ وجود سناریوهای متعدد اطلاعاتی و عملیاتی در مورد مراکز حساس و سامانه های راهبردی و نیز منابع آمریکا مرتبط با این رژیم شیطانی، موضع ما را از ابهام و کمبودهای اطلاعاتی به شفافیت و دسترسی بالا تبدیل کرده و مفهوم آن این است که ما در این معادله از دست بالای استراتژیک برخوردار شدیم.

این مقام ارشد نظامی تاکید کرد: در حال حاضر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران قادرند هزینه گزاف و غیر قابل جبران به دشمن تحمیل کنند.

وی، با بیان این مساله که عمده هزینه‌های مالی و انسانی و شکست های متعدد آمریکا در منطقه به ویژه طی دو دهه اخیر، متاثر از پیروزی از استراتژی‌ها و خواسته های رژیم صهیونیستی است، تصریح کرد: رابطه رژیم صهیونیستی و آمریکا به زودی به یک رابطه باخت – باخت تبدیل خواهد شد و ما در وقت مناسب شاخصه‌ها و مولفه های این رویداد را نشان خواهیم داد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید