علی باقری: ایران برای توسعه روابط همه‌جانبه با کویت برنامه دارد

کدخبر: ۴۵۷۱۲۶
علی باقری، معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان اظهار داشت: ایران برای توسعه روابط همه‌جانبه با کویت برنامه دارد و از این رو امیدوار است تا ظرفیت‌های تعامل میان کشور بة‌خصوص کمیسیون مشترک ایران و کویت هرچه سریعتر فعال شود.
علی باقری: ایران برای توسعه روابط همه‌جانبه با کویت برنامه دارد

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، معاون سیاسی  وزارت خارجه جمهور اسلامی ایران بعد از ظهر امروز پنج شنبه با وزیر خارجه کویت دیدار و گفتگو کرد .

 در این دیدار که با حضور قائم مقام وزیر و معاونان  وزارت امور خارجه کویت و کاردار سفارت کشورمان در کشور متوقف فیه برگزار شد ، شیخ احمد ناصر المحمد الصباح ضمن ابلاغ پیام سلام و تحیت خود به مقام معظم رهبری و رییس جمهوری ایران  بر اهمیت گسترش روابط دوجانبه  در همه زمینه ها و قدردانی از مواضع دوستانه جمهوری اسلامی ایران  نسبت به کویت و دیگر کشورهای منطقه  تأکید کرد .

به گزارش سفارت ایران در کویت ، شیخ احمد الصباح  در این دیدار پیوندهای تاریخی و ناگسستنی دو کشور را مهم و ریشه دار توصیف و ابراز امیدواری کرد تعامل میان دو کشور بیش از پیش ارتقا پیدا کند .

 در این دیدار  علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان نیز تصریح کرد : دولت جمهوری اسلامی ایران برای توسعه روابط همه جانبه با کویت برنامه دارد و از این رو امیدوار است تا ظرفیت های تعامل میان کشور بویژه کمیسیون مشترک ایران و کویت هرچه سریعتر فعال شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید