افشاگری نماینده ملایر: دستور انتصاب علی عسگری را نهادهای بالاتر صادر کردند

کدخبر: ۴۶۹۴۶۴
یک نماینده درمورد انتصاب علی عسگری به مدیرعاملی هولدینگ خلیج فارس گفت: در ظاهر این انتصاب توسط وزیر نفت انجام شده؛ اما دستور استفاده از این شخص را نهادهایی بالاتر از وزارت نفت صادر کرده و به وزیر نفت دیکته کرده‌اند».
افشاگری نماینده ملایر: دستور انتصاب علی عسگری را نهادهای بالاتر صادر کردند
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روزنامه شرق، هادی بیگی نژاد، نماینده ملایر درباره انتصاب علی عسگری به مدیریت هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس گفت: انتصاب صورت‌گرفته منطقی نبود و نباید انجام می‌شد. این انتصاب باعث دلسردی جبهه انقلاب می‌شود و نیز طرفداران دولت. استدلال برخی این است که نفر قبلی هم از نفت و پتروشیمی نبود، چرا آن زمان اعتراضی نشد؟ پاسخ ما این است که تفکر غرب‌گرایان در کشور همیشه همین بوده و منفعت گروهی برای‌شان خیلی مهم است؛ اما از جبهه انقلاب توقع نداریم مثل ایشان اقدام کنند؛ ولی خوب بالاخره وزیر از اختیارات خودش استفاده کرده و خوب استفاده نکردند. البته این انتصاب با فشار جای دیگری بوده. می‌گویند بررسی کردیم و ایشان بهترین گزینه‌اند.

نماینده مردم ملایر درخصوص وعده وزیر نفت درباره استفاده از نیروهای متخصص در حوزه‌های گوناگون و اینکه آیا مجلس به بحث انتصاب علی‌عسگری ورود می‌کند، گفت: «بله، اگر این انتصاب از جانب وزیر نفت صورت گرفته بود و او در این خصوص تصمیم‌گیر بود، مجلس به بحث ورود می‌کرد و در قالب احضار، پرسش یا حتی استیضاح موضوع را پیگیری می‌کرد؛ اما در شرایط فعلی پیگیری‌های تقنینی مجلس هم احتمالا بی‌تأثیر خواهد بود. در ظاهر این انتصاب توسط وزیر نفت انجام شده؛ اما دستور استفاده از این شخص را نهادهایی بالاتر از وزارت نفت صادر کرده و به وزیر نفت دیکته کرده‌اند».

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید