باهنر: نباید هاشمی، خاتمی و احمدی نژاد را فراموش کرد/ درصورت نیاز باید در قانون اساسی بازنگری شود

کدخبر: ۵۰۳۶۸۰
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نباید سیاستمداران قبلی را فراموش کرد. نباید فراموش کرد که چه خدمات عظیمی صورت گرفته است. از توسعه زیربناها و غیره. از دولت جنگ گرفته تا دولت آقایان هاشمی، خاتمی، احمدی‌نژاد، ممکن است هر دولتی خطاهایی داشته باشد اما همه زحمت کشیدند و تلاش کردند.
باهنر: نباید هاشمی، خاتمی و احمدی نژاد را فراموش کرد/ درصورت نیاز باید در قانون اساسی بازنگری شود

به گزارش اقتصادنیوز، محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین صبح امروز (پنجشنبه) در پانزدهمین مجمع عمومی سراسری جامعه اسلامی مهندسین گفت: جامعه اسلامی مهندسین بیش از ۳۵ سال است که فعالیت خود را آغاز کرده و با گروه‌ها و صنف‌های مختلفی همکاری کرده است.

وی تصریح کرد: امروز پانزدهمین کنگره‌ جامعه اسلامی مهندسین برگزار می‌شود که هم گزارش دو ساله‌ای را به سمع و نظر مهمانان می‌رسانیم و هم برنامه دو سال آینده را اعلام خواهیم کرد.

اهم اظهارات وی را در ادامه به نقل از مهر و ایلنا بخوانید؛

*{ با اشاره به اینکه حدود دو سال به دلیل شیوع ویروس کرونا نتوانستیم جلسات همیشگی را برگزار کنیم}: امروز در این کنگره بعد از دو سال میزبان میهمانان زیادی هستیم؛ حدود سیصد تن از اعضای شورای استان‌ها و اعضای جامعه اسلامی مهندسین، وزرای دولت‌های گذشته و همچنین فعالان و خدمتگزاران فعلی جامعه حضور دارند.

* نباید سیاستمداران قبلی را فراموش کرد. نباید فراموش کرد که چه خدمات عظیمی صورت گرفته است. از توسعه زیربناها و غیره. از دولت جنگ گرفته تا دولت آقایان هاشمی، خاتمی، احمدی‌نژاد، ممکن است هر دولتی خطاهایی داشته باشد اما همه زحمت کشیدند و تلاش کردند.

* اکنون هم مشکلات زیادی در کشور داریم، اما این‌ها نیز مشکلات تلمبار شده هستند، بعضی از رویکردها مشکل دارد، بیانیه گام دوم انقلاب که رهبری به آن اشاره کرده‌اند، اصولی در آن وجود دارد که مشخص است باید به مبانی انقلاب اسلامی اهمیت داد.

* باید در بعضی از ساختارها تجدیدنظر کنیم تا بتوانیم با باور به جمهوری اسلامی به موفقیت‌های بسیاری برسیم. جامعه اسلامی مهندسین که بیش از ۸ هزار عضو رسمی دارد، تلاش می‌کند تا از نخبگان استفاده کند، نمایندگان ما در مجلس یا در دولت همیشه به کشور کمک کرده‌اند و ما هم پشت آن‌ها هستیم.

* باید به یک سری از اصول نظام و انقلاب مانند استقلال، معارف و جمهوریت تا ابد پایبند باشیم. اگر نیاز است باید قوانین جدید مصوب کنیم و اگر نیاز بود در قانون اساسی بازنگری شود تا قدم‌های آینده را با صلابت بیشتر برداریم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید