سیگنال توئیتری ترامپ به بازار سکه ایران /نوسان اندک در بازار ارز

کدخبر: ۳۶۵۹۲۱
در حالی که توئیت دیروز ترامپ قیمت اونس طلا را کاهش داده بود، صبح امروز توئیت دوم ترامپ قیمت اونس را بالا آورد تا سکه در محدوده‌ قیمتی پیشین باقی بماند.
سیگنال توئیتری ترامپ به بازار سکه ایران /نوسان اندک در بازار ارز

به گزارش اقتصادنیوز، در معاملات روز چهار‌شنبه بازار ارز، دلار صرافی ملی با همان قیمت دیروز بازگشایی شد و تا نیمه‌ روز بدون تغییر در قیمت 29 هزار و 200 تومان باقی ماند. قیمت یورو صرافی ملی نیز بدون تغییر نسبت به روز گذشته 34 هزار و 200 تومان اعلام شد.

نوسان اندک دلار در بازار آزاد

قیمت دلار در بازار آزاد در ساعات اولیه روز چهارشنبه نوسان اندکی داشت. قیمت‌های اولیه دلار در بازار در محدوده‌ 29 هزار و 500 تومان قرار داشت و تا نیمه‌ روز با نوسان اندکی در همین محدوده باقی ماند. 

>>>>>بیشتر بخوانید؛

شوک ترامپ به بازار سکه ایران/ تمرین سکه برای سقوط؟

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو امروز چهارشنبه ۱۳۹۹/۰۷/۱۶| کاهش قیمت طلا و دلار

ثبات قیمت درهم

درهم امارات نیز همانند سه روز گذشته در محدوده‌ی کمتر از 8 هزار و 200 تومان قرار دارد. 

توئیت دوم ترامپ مانع از تغییر قیمت سکه شد

قیمت سکه نیز در معاملات صبح چهارشنبه کم نوسان بود و ابتدا با کاهش 200 هزار تومانی به 14 میلیون و 600 هزار تومان رسید سپس با افزایش 100 هزار تومانی به 14 میلیون و 700 هزار تومان افزایش یافت.

روز گذشته ترامپ در توییتی گفت بسته پیشنهادی دموکرات‌ها برای محرک مالی را نخواهد پذیرفت. پس از توئیت رئیس جمهور ایالات متحده، قیمت جهانی اونس سقوط کرد. اما پس از توئیت صبح امروز ترامپ که خبر از آمادگی او برای توافق با دموکرات‌ها می‌داد قیمت اونس به بالای هزار و 900 دلار منتقل شد. پس از سقوط روز گذشته قیمت جهانی اونس پیش بینی می‌شد که قیمت سکه نیز در بازار تهران کاهش یابد اما با توجه به افزایش قیمت اونس در روز چهارشنبه قیمت سکه کاهش چندانی نیافت.

در بازار فردایی هم سکه با کاهش قیمت اندکی مواجه بوده و نسبت به عصر دیروز حدود 100 هزار تومان کاهش داشته است. انتظار می‌رود با توجه به بالا آمدن قیمت اونس و ثبات قیمت دلار، سکه روز باثباتی را تجربه کند.

روند قیمت اونس چهارشنبه

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید