تقویت جایگاه کبوترها در فدرال رزرو

پیشنهاد فروش طلا به معامله گران/حرکت غول ها به نفع بیت کوین

کدخبر: ۴۲۸۰۰۹
قیمت طلا باز هم بالای 1800 دلار بسته شد تا نشانه های صعود در بازار کمرنگ نشود. قیمت طلا در بازار روز گذشته به زیر 1800 دلار رفت اما در ادامه بالای این مرز روانی برگشت.
پیشنهاد فروش طلا به معامله گران/حرکت غول ها به نفع بیت کوین

قیمت طلا در بامداد امروز در سطح 1807 دلار ایستاد. تحلیل های فنی در خصوص نقاط مقاومتی و حمایت نکته جالبی دارد این نقاط به شدت به یکدیگر نزدیک هستند. قیمت طلا برای پیش روی نیازمند عبور از 1810 دلار است و در مقابل 1806 دلار نقطه حمایتی بازار عنوان شده است. تکنیکالیست ها برای فردا پیشنهاد فروش طلا را می دهند.

روند بازار طلا در روز پنج شنبه

در بازار روز پنج شنبه قیمت طلا و نقره در اواسط روز در میان برخی از داده های اقتصادی ایالات متحده و منطقه یورو ، ضررهای شبانه خود را پس گرفت. دلیل تقویت قیمت طلا در روز گذشته گزارش ادعای بیکاری در ماه ژوئیه بود. انتظار این بود که این رقم در سطح 350 هزار باشد اما وقتی گزارش منتشر شد میزان بیکاری ادعایی رقم 419 هزار بود که نه تنها از انتظارات بالاتر بود بلکه در مقایسه با ماه گذشته 59 هزار نفر بیشتر بود. این آمار به نفع اردوگاه کبوتران سیاست پولی ایالات متحده است که می خواهند فدرال رزرو از سیاست تسهیل پولی را متوقف نکند.

خبری دیگری که سخنان کریستین لاگارد رئیس بانک مرکزی اروپا بود که بر ادامه سیاست حمایت مالی به دلیل نااطمینانی ها تاکید کرد.

غول وارد بازار ارز دیجیتالی شد

موسسه مالی عظیم جی پی مورگان به برخی صندوق های سرمایه گذاری خود اجازه داده به شرط سفارش مشتری برخی محصولات ارزهای رمز پایه را خریداری کنند. این اتفاق برای بازار ارزهای دیجیتالی خبر خوبی است. البته جی پی مورگان تاکید کرده صندوق نمی توانند پیشنهادی به مشتری داشته باشند و صرفا دریافت کننده سفارش هستند.بیت کوین در میان خبرهای مثبت این روزها باز هم توانست پیشروی کند و از مرز 30 هزار دلار فاصله بگیرد.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید