طلا و نقره همچنان صعودی هستند

صعود قیمت بیت کوین به کمک روسیه

کدخبر: ۴۴۷۳۵۵
در روزی که گذشت دوباره طلا و بیت کوین روند افزایش پیش گرفتند.
صعود قیمت بیت کوین به کمک روسیه

بر اساس گزارش اقتصادنیوز، قیمت طلا و نقره در معاملات پنجشنبه در آمریکا بالاتر حرکت کرد و به بالاترین حد در چهار هفته گذشته رسید. این فلزات با بهبود وضعیت نمودار در کوتاه مدت و نگرانی های طولانی مدت در مورد افزایش و حتی تورم مشکل دار قیمت ها در حال افزایش هستند.

آخرین معاملات آتی طلا در دسامبر(دی) با 4.30 دلار افزایش به 1798.80 دلار رسید. نقره دسامبر آخرین بار با 0.34 دلار افزایش به 23.51 دلار در هر اونس رسید.

فهرست شدن رمزارز شیبا در بزرگترین صرافی ترکیه

تمرکز بازار در اواسط هفته بر گزارش شاخص قیمت مصرف کننده آمریکا در ماه سپتامبر(شهریور) بود که نسبت به ماه اوت(مرداد) 0.4 درصد و نسبت به سال قبل 5.4 درصد افزایش یافت.

این در حالی بود که انتظار می رفت 0.3 درصد نسبت به ماه اوت و 5.3 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته باشد. شاخص دلار آمریکا پس از انتشار گزارش CPI تا حدودی افزایش یافت اما همچنان در روز اندکی کاهش پیدا کرد.

gold

خیز روسیه برای ارزهای دیجیتالی

نیکولای شولگینوف ، وزیر انرژی روسیه ، روز چهارشنبه به آژانس TASS گفت که استخراج کننده های ارزهای رمزپایه باید هزینه برق را بیشتر از خانوارها بپردازند تا قابلیت اطمینان شبکه برق را حفظ کنند.

او گفت که وزارت نیرو در حال کار بر روی راه حل ها است ، اگرچه مشخص نیست که آیا لوایح یا دستورالعمل های خاصی به زودی اجرا می‌شود یا خیر.

همچنین رئیس جمهور روسیه، پوتین در پاسخ به این سوال که آیا بیت کوین یا ارز دیجیتال دیگری می تواند به عنوان جایگزینی برای دلار مورد استفاده قرار گیرد ، گفت: «هنوز زود است که درباره تجارت منابع انرژی با رمز ارزها صحبت کنیم.»

او روز چهارشنبه در مراسم هفته انرژی روسیه در مسکو به CNBC گفت: «من معتقدم که ارزش دارد اما معتقدم نمی توان از آن در تجارت نفت استفاده کرد.»

پوتین گفت: «ارز رمزنگاری شده هنوز توسط هیچ چیزی پشتیبانی نمی شود. این ممکن است به عنوان یک ابزار پرداخت وجود داشته باشد ، اما من فکر می کنم برای اظهارنظر درباره تجارت نفت با ارزهای رمزنگاری شده زود است.»

gold

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید