قیمت یورو متشکل و سنا بر خلاف یورو آزاد حرکت کرد

ارتقا رکورد عرضه هفتگی دلار/تقاضای یورو زیاد شد

کدخبر: ۴۴۹۰۵۰
هفته گذشته سومین هفته پرتزریق سال برای یورو بود، اما قیمت این ارز در بازار آزاد به طور محدود رشد کرد، به نظر می‌رسد تقاضا برای یورو به دلایلی افزایش یافته و روند صعودی قیمت را موجب شده است.
ارتقا رکورد عرضه هفتگی دلار/تقاضای یورو زیاد شد

به گزارش اقتصادنیوز، متوسط هفتگی قیمت دلار در هفته گذشته نسبت به هفته قبل از آن افت کرد و از 27 هزار و 350 تومان به 27 هزار و 260 تومان رسید. قیمت هفتگی دلار متشکل و سنا نیز کاهش یافت. قیمت دلار سنا در هفته گذشته روی 26 هزار و 689 تومان ایستاد. قیمت دلار متشکل هم از 26 هزار و 563 تومان به 26 هزار و 392 تومان رسید.

قیمت موبایل سامسونگ امروز 5 آبان

پس لرزه حکم زاکانی برای دامادش /انتقاد از رزومه آقای مشاور

2

عرضه بالا جلوی رشد قیمت یورو را نگرفت

هفته گذشته روند قیمتی در بازار یورو آزاد بر خلاف دلار صعودی بود. قیمت یورو آزاد از 31 هزار و 679 تومان به 31 هزار و 685 تومان در هفته گذشته رسید. قیمت یورو سنا و متشکل افت کرد، با این وجود تمایل قیمت یورو به رشد در هفته ای که گذشت جالب توجه بود. احتمالا عرضه یورو به دلایلی زیاد شده است. زیرا رشد قیمت یورو آزاد در حالی اتفاق افتاد که عرضه یورو بسیار بالا بود. عرضه یورو که دو هفته گذشته روی 5 میلیون و 993 هزار قرار داشت، در هفته قبل به 10 میلیون و 550 هزار رسید. هفته قبل سومین هفته پرتزریق سال برای یورو بود.

1

رکورد عرضه دلار ارتقا یافت

عرضه دلار متشکل در هفته گذشته رشد کرد و از 43 میلیون و 687 هزار به 52 میلیون و 641 هزار رسید. مقدار عرضه دلار نیز بسیار بالا بود و از ابتدای سال جاری سابقه نداشت. به نظر می‌رسد حساسیت بانک مرکزی نسبت به نوسانات صعودی قیمت دلار زیاد شده است و با ابزار عرضه سعی در کنترل قیمت دلار دارد.

3

 

4

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید