پیش بینی بازار سکه در اولین روز آبان

روز طلایی برای بازیگران سکه/کف و سقف قیمت سکه

کدخبر: ۴۴۹۲۸۰
قیمت سکه در کمترین حالت،‌ امروز می تواند بالای خط ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان باقی بماند و در بیشترین حالت به بالای محدوده ۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان برسد.
روز طلایی برای بازیگران سکه/کف و سقف قیمت سکه

به گزارش اقتصادنیوز، امروز سکه امامی در شرایطی معاملات خود را آغاز می کند که طلای جهانی نزدیک به مرز هزار و ۸۰۰ دلاری به کار خود پایان داده است. افزایش قیمت طلا در انتهای هفته بازارهای جهانی ممکن است زمینه ساز افزایش خریدها در ابتدای هفته بازار سبزه میدان شود.

Untitled-16

با توجه به افزایش قیمت طلا و قرار گرفتن در محدوده هزار و ۷۹۰ دلاری، ‌ارزش ذاتی سکه امامی تا نزدیکی محدوده ۱۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی بالا آمده است. در صورتی که حباب سکه را بین ۲ تا ۳ درصد در نظر بگیریم، فلز گران بهای داخلی در کمترین حالت،‌ امروز می تواند بالای خط ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان باقی بماند و در بیشترین حالت به بالای محدوده ۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان برسد.

از نگاه تحلیل گران فنی، عبور سکه از محدوده ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی و تثبیت بالای آن می تواند زمینه ساز ورود خریداران بیشتری به بازار شود. سکه در هفته های آخر مهرماه بارها در برابر شکست محدوده ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی ناکام شده بود. با این حال،‌ در اخرین روز مهرماه توانست با توجه به افزایش بهای اونس طلا و دلار در مسیر افزایشی قرار بگیرد و تا محدوده ۱۱ملییون و ۸۲۰ هزار تومان رشد پیدا کند.

پشت خطی2

در حالی که بخشی از معامله گران در انتظار افزایش بهای سکه به دنبال رشد قیمت اونس طلا هستند،‌گروه دیگری از معامله گران اعتقاد دارند که سرنوشت بازار امروز را روند قیمت دلار تعیین خواهد کرد. از نگاه آن ها تا زمانی که اسکناس آمریکایی زیر سطح ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومانی قرار دارد، خریداران خاصی وارد بازار سکه نخواهند شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید