آخرین قیمت دلار، سکه و طلا امروز چهارشنبه ۹۸/۰۴/۲۶ | سقوط ظهر، صعود عصر

کدخبر: ۲۹۴۴۸۷
اقتصادنیوز؛ امروز چهارشنبه ۲۶ تیرماه ۱۳۹۸ بازار طلا و ارز پایتخت با رفت و برگشت نرخ‌ها در دامنه نوسانی گسترده مواجه شد. دلار در بازار آزاد پس از ورود به محدوده ۱۱ هزار و ۱۰۰ تومانی عصر در محدوده ۱۱ هزار و ۷۰۰ تومانی به کار خود پایان داد. صرافی ملی در چند مرحله مجموعاً ۵۰۰ تومان از نرخ رسمی دلار و ۵۵۰ تومان از نرخ رسمی یورو کاست و به این ترتیب قیمت رسمی خریدوفروش دلار بین ۱۱۳۰۰ و ۱۱۴۰۰ تومان و یورو بین ۱۳۲۰۰ و ۱۳۳۰۰ تومان اعلام شد. همچنین سکه طرح جدید که تا میانه کانال ۳.۸ میلیون تومانی عقب‌نشینی کرده بود، نهایتاً عصر در نزدیکی مرز ۴ میلیون تومانی ثبت شد. از سوی دیگر هر مثقال طلای آبشده که در معاملات پیش از ظهر تا یک میلیون و ۶۲۰ هزار تومان ریزش کرده بود، عصر به نزدیکی مرز ۱.۷ میلیون تومانی بازگشت.
آخرین قیمت دلار، سکه و طلا امروز چهارشنبه ۹۸/۰۴/۲۶ | سقوط ظهر، صعود عصر

به گزارش اقتصادنیوز؛ بازار طلا و ارز پایتخت با افت شدید قیمت‌ها مواجه شد و نرخ‌ها پس از لمس کف قیمتی ۱۸۹ روزه به مدار صعودی بازگشتند و نهایتاً ارقام ثبت شده تفاوت چندانی با قیمت‌های نهایی روز گذشته نداشتند.

امروز به رغم روند نزولی از آغاز هفته جاری کمتر معامله گری تصور می‌کرد که قیمت دلار تا مرز 11 هزار تومانی عقب نشینی کند، ولی در اواسط پنجمین روز هفته، دلار قیمت 11 هزار و 100 تومانی را در بازار آزاد تجربه کرد. آخرین بار دلار در تاریخ 19 دی ماه قیمت کمتری را به ثبت رسانده بود.

بیشتر بخوانید: گزارش «اقتصادنیوز» از بازار طلا و ارز پایتخت؛ رفت و برگشت نرخ‌ها و بازی معکوس با انتظارات​

در ادامه روز با افزایش خریدها مواجه شد و دلار تغییر مسیر داد و از کف 189 روزه فاصله گرفت و به محدوده 11 هزار و 700 تومانی بازگشت. شاخص ارزی در روز سه شنبه 450 تومان از ارزش خود را از دست داده بود و روز دوشنبه نیز 200 تومان افت قیمت را به ثبت رسانده بود.

برای اطلاع از نرخ لحظه‌ای و نمودار تغییر قیمت به صفحه بازارهای اقتصادنیوز مراجعه کنید.

قیمت دلار و ارزهای رایج

عصر امروز چهارشنبه شاخص ارزی به محدوده 11700 تومانی راه یافت و دلار در بازار آزاد پایتخت نهایتاً به 11730 تومان رسید که 50 تومان پایین‌تر از دیروز بوده است.

همچنین صرافی ملی نرخ رسمی خریدوفروش دلار را نهایتاً با 500 تومان کاهش در محدوده 11300 تومانی و یورو را در محدوده 13200 تومانی اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: آخرین قیمت دلار در بازار آزاد امروز چهارشنبه ۹۸/۰۴/۲۶ | نوسان شدید رفت‌وبرگشتی 

 قیمت حواله درهم امارات نیز که دیروز روی رقم 3260 تومان به کار خود پایان داده بود، امروز با قیمت 3180 تومان آغاز به کار کرد و در ادامه تا رقم 3040 تومان ریزش کرد. اما بعدازظهر روی مدار صعودی تا رقم 3280 تومان رشد کرد.

آخرین قیمت طلا و سکه 

امروز چهارشنبه در بازار طلا قیمت هر قطعه سکه امامی ( طرح جدید) ظهر تا 3 میلیون و 840 هزار تومان کاهش یافت و عصر با نرخ 4 میلیون و 10 هزار تومان کار خود را به پایان رساند. همچنین سکه بهار آزادی (طرح قدیم)  عصر با نرخ 3  میلیون و 900 هزار تومان به ثبت رسید.

همچنین امروز قیمت نیم‌سکه 2 میلیون و 80 هزار تومان، قیمت ربع‌سکه یک میلیون و 300 هزار تومان و قیمت  سکه‌گرمی 940 هزار تومان اعلام شد.

از سوی دیگر امروز قیمت مثقال طلای آبشده در بازار طلای تهران تا یک میلیون و 820 هزار تومان کاهش یافت و عصر در نهایت رقم یک میلیون و 695 هزار تومان را ثبت کرد. همچنین هر گرم طلای 18 عیار حدود 391 هزار تومان است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید