خبر مهم مجلس؛ افزایش جمعیت دریافت کنندگان سهام عدالت در کشور

کدخبر: ۳۴۷۶۰۷
اقتصادنیوز: نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در آینده نزدیک بیش از ۱۰میلیون نفر دیگر از هموطنان به لیست دریافت کنندگان سهام عدالت اضافه خواهند شد.
خبر مهم مجلس؛ افزایش جمعیت دریافت کنندگان سهام عدالت در کشور

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا؛ حجت السلام سید کاظم موسوی نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسات کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار کرد: تصمیماتی که در این کمیسیون اتخاذ گردید از طریق کارگروه های مربوطه برای چکش کاری هرچه بیشتر به کمیسیون بر می گردد و در نهایت در صحن علنی مجلس شورای اسلامی رای گیری خواهد شد.

وی در این جلسه به وضع نابسامان قیمت ارز و سکه اشاره کرد و گفت: این اتفاق تورم زا است و بر مشکلات معیشتی و اقتصادی  مردم دامن می زند به طوری که لازم است دولت باید در این زمینه پاسخگو باشد.

 وی  همچنین افزایش حبابی قیمت مسکن در کشور و ایجاد بازار افسار گریخته و مشکل ساز را از دیگر موضوعات مطرح شده در کمیسیون اقتصادی مجلس عنوان کرد و گفت: دهک های پایین جامعه به ویژه مستاجرها و جوانانی که در شرف تشکیل خانواده هستند با این وضعیت برایشان حتی اجاره کردن خانه سخت و بعضا غیر ممکن است.

رییس مجمع نمایندگان استان در ادامه به تشریح راه کارها و تصمیمات اخذ شده در کمیسیون اقتصادی مجلس پرداخت و اضافه کرد: اخذ مالیات از مالکانی که ساخت و ساز های کلان انجام داده و  ساختمان های قابل توجهی دارند که خالی از سکنه هستند  از جمله راهکارهای ارائه شده در جهت شکستن قیمت حبابی مسکن و کنترل آن می باشد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در ادامه همچنین  با اعلام این خبر که در آینده نزدیک بیش از ۱۰میلیون نفر دیگر از هموطنان به لیست دریافت کنندگان سهام عدالت اضافه خواهند شد، خاطر نشان کرد: این تصمیم پس از انجام بحث های تخصصی و کارشناسی شده در جلسه  کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی که با حضور مسئولین و کارشناسان سازمان بورس و اوراق بهادار انجام شد، گرفته شده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید