جزئیات تغییرات جدید در بورس / اعلام ساعت جدید معاملات

کدخبر: ۳۵۵۴۸۳
اقتصادنیوز : زمان‌بندی جدید جلسات معاملاتی صنایع در بورس تهران به‌صورت موقت از مورخ ۹۹/۵/۲۷ تغییر می‌کند.

به گزارش اقتصادنیوز ، با توجه به اطلاعات ارائه شده توسط شرکت مدیریت فناوری بورس تهران مبنی بر پر تراکنش بودن معاملات شرکت‌های برخی صنایع، به استناد مواد ۲ و ۳ دستورالعمل اجرائی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران و در راستای بهبود کارکرد سامانه معاملاتی، زمان‌بندی جدید جلسات معاملاتی صنایع در بورس تهران به‌صورت موقت از مورخ ۹۹/۵/۲۷ تغییر می‌کند.

براساس این گزارش در جلسه معاملاتی اول زمان پیش‌گشایش از ساعت ۸:۳۰ الی ۸:۴۵ و زمان انجام معاملات از ساعت ۸:۴۵ الی ۱۱:۴۵ می‌باشد.

در این جلسه معاملاتی کلیه صنایع، به غیر از صنعت فلزات اساسی، صنعت شرکت‌های چند رشته‌ای صنعتی و صنعت فرآورده‌های نفتی، کک و سوخت هسته‌ای به همراه مشتقات مربوطه اعم از اختیار معامله و اختیار فروش تبعی قابل معامله هستند.

در جلسه معاملاتی دوم زمان پیش‌گشایش از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۲:۱۵ و زمان انجام معاملات از ساعت ۱۲:۱۵ الی ۱۵:۱۵ است.

 در جلسه معاملاتی دوم صنایع فلزات اساسی، شرکت‌های چند رشته ای صنعتی و فرآورده‌های نفتی، کک و سوخت هسته‌ای به همراه مشتقات مربوطه اعم از اختیار معامله و اختیار فروش تبعی قابل معامله می‌باشند. کلیه صندوق‌های قابل معامله (ETF)، اوراق بهادار با درآمد ثابت و نیز معاملات تمامی نمادهای آتی سبد سهام در جلسه دوم معاملاتی قابل معامله خواهند بود.

  

1xgjEiFC7iGp

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید