تصاویر دیدنی از جیلی امگرند GL مدل 2020+ معرفی ویژگی ها و قیمت

کدخبر: ۳۵۹۵۹۴
کمپانی جیلی به تازگی مدل جدیدی از امگرند را با نام GL مدل 2020 معرفی کرده است.
تصاویر دیدنی از جیلی امگرند GL مدل 2020+ معرفی ویژگی ها و قیمت
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از عصر ایران، امگرند یکی از برندهای خودرویی چینی است که بواسطه حضور در بازار ایران برای مخاطبین کاملا شناخته شده است. کمپانی جیلی به تازگی مدل جدیدی از امگرند را با نام GL مدل 2020 معرفی کرده که در ادامه مطلب نگاهی به ویژگی های آن خواهیم داشت.
 
معرفی جیلی امگرند GL مدل 2020 ؛ سدان 11 هزار دلاری چینی با امکانات روز + تصاویر

طراحی

امگرند جی ال با حفظ ویژگی های طراحی مدل های قبلی، به معرفی رویکرد جدید جیلی در طراحی می پردازد. گریل(جلوپنجره) کرومی با بافت آبشاری، چراغ های اصلی با گرافیک داخلی جذاب و بامپر(سپر)اسپرت با طراحی متفاوت ورودی های هوا در قسمت انتهایی آن مجموعه چشم نوازی را شکل داده است.

جیلی در این مدل از رینگ های اسپینری آلومینیومی 17 اینچی استفاده کرده  که تم دورنگ آنها قابل قبول و مناسب به نظر می رسد. در نمای جانبی می توان به خط شانه قوی، شیب مناسب سقف و تفاوت سطح ایجاد شده در قسمت بالای رکاب اشاره کرد.

در نمای عقب نیز چراغ های اصلی طراحی مناسبی دارند و بوسیله یک نوار کرومی به یکدیگر متصل شده اند. بامپر ساده و یک نوار ال ایی دیی ترمز در قسمت انتهایی بامپر از دیگر ویژگی های آن است.

امگرند جی ال از منظر ابعاد برابر با 4725 میلیمتر در طول، 1802 میلیمتر در عرض و 1478 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز برابر با 2700 میلیمتر است. وزن خالص خودرو برابر با 1335 کیلوگرم است.

 

2.jpg

 

3.jpg

 

1.jpg
کابین 

جیلی ویژگی های جدیدی را در کابین این محصول به نمایش گذاشته است. اینجا همه چیز در مقایسه با نسل قبل فناورانه تر شده و کاملا جلب نظر می کند. نمایشگر 10.25 اینچی اصلی ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی، وای فای هات اسپات داخلی با امکان اتصال 5 ترمینال، نمایشگر 7 اینچی دیجیتال در قسمت آمپر، شناسایی علائم ترافیکی جاده، هشدار خروج از خط و دستیار حفظ خودرو بین خطوط، سیستم تهویه هوای داخل کابین با فیلتر N95، کروز کنترل و ... از جمله امکانات قابل ذکر هستند.

 

5.jpg

 

6.jpg
پیشرانه

در بخش پیشرانه نیز از نمونه 1.4 لیتری توروبو و همچنین 1.5 لیتری توربو استفاده شده است که به ترتیب 141 و 177 اسب بخار خروجی دارند. گشتاور برابر با 235 و 255 نیوتن متر محاسبه شده است.

 در بخش جعبه دنده نیز گزینه های 6 سرعته دستی، سی وی تی  و یا 7 سرعته دوکلاچه قابل سفارش است.

آمار مصرف سوخت برای موتورهای نامبرده به ترتیب 5.9 و 6.1 لیتر در هر 100 کیلومتر اعلام شده است. ظرفیت باک برابر با 55 لیتر است.

قیمت پیشنهادی برای جیلی امگرند جی ال از 11332 تا 16867 دلار با توجه به آپشن متغیر است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید