علایم و نشانه های خیانت شوهر را بشناسید

کدخبر: ۲۷۷۵۴۸
اقتصادنیوز: با برخی از رایج ترین نشان های خیانت مردان به همسرشان در زندگی زناشویی آشنا شوید.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از پرشین وی؛ اگر شما خانمی هستید که گاهی اوقات به خیانت شوهرتان مشکوک شده ولی نمی توانید با او مواجه شوید چرا که مطمئن نیستید درست است و یا به سادگی تنها شک بیهوده داشته اید. این یک سناریوی معمولی است ولی چگونه می توانید مطمئن شوید که او پنهان از شما با کسی آشنا شده است؟ در زیر با لیستی از نشانه های خیانت شوهر آشنا شده و بدین ترتیب می توانید جواب سوالتان را پیدا کنید.

نشانه های خیانت شوهر

  • علاقه های جدید

آیا او به تازگی عاشق نقاشی های امپرسیونیست شده و یا به گزارش پرشین وی آیا شروع به بازدید از موزه کرده که قبلا به شدت از اینکار متنفر بود؟ این موضوع می تواند نشانه ای باشد که او چیزی را از شما پنهان می کند.

  • توجه بیش از حد یا بسیار کم

در حالی که کم توجهی ناگهانی او به شما ممکن است به نظر برسد توضیح کافی برای حضور شخصی در زندگی او باشد، ولی این موضوع می تواند همچنین به دلیل مشغله زیاد او در کار بوده و یا اینکه حال خوشی ندارد. بنابراین قبل از پیش داوری و اعلام گناهکاری او، باید از دلیل این کم توجهی مطلع شوید. از سوی دیگر ممکن است او شما را به یکباره غرق در توجه های بیش از اندازه کند. این نیز می تواند علامتی باشد که وی از درون احساس گناه می کند.

  • اهمیت بیش از حد به ظاهر

آیا وی رفتن دائمی به آرایشگاه و باشگاه های ورزشی را آغاز کرده است؟ پس باید مراقبت این عادت باشید که چرا ظاهرش برای او اهمیت ویژه تری پیدا کرده است، چراکه می تواند به این دلیل باشد که وی قصد جلب توجه کردن برای شخص خاصی را دارد.

علامت خیانت مردان به همسر

  • بیرون ماندن تا آخر شب

اگر او به شما خیانت کند، امکان دارد به بهانه فشارهای کاری مداوم در محل کار، مدام دیر وقت به منزل بیاید. اگر این کار به مدت طولانی ادامه پیدا کرده ولی همکارانش رفتاری این چنین نداشته باشند، باید برای شما اثبات کافی باشد که نسبت به رفتار او مشکوک شوید چرا که ممکن است حقه ای در آستین داشته باشد.

  • تماس های تلفنی در ساعات غیرمعمول

اگر تماس هایی در ساعات های غیرمعمول و یا حتی در آخر شب دریافت می کند، از کنار این موضوع ساده و بی اهمیت نگذرید. به خصوص اگر متوجه شوید برای جواب ندادن در حضور شما بهانه می آورد و یا هوشیار است که مبادا شما گوشی او را جواب دهید.

شناسایی رفتارها و نشانه های خیانت شوهر به همسر

  • بهانه آوردن برای خلاص شدن از شما

او ممکن است با شما وارد یک بحث احمقانه شده و سپس خانه را ترک کند و یا به طور ناگهانی نگران والدین تان شده و شما برای دیدن آنها به طور مرتب ببرد تا خانه را برای خود داشته باشد. حال چرا سخت تلاش می کند تا شما را دور کند؟ جواب این سوال شاید اصلا نیاز به توضیح نداشته باشد!

  • دعواهای پی در پی

شاید تا چندی پیش شادترین زوج بودید ولی اخیرا به نظر می رسد دعواهای کوچک شما تمامی ندارد. اگر این موضوع در مورد شما صدق می کند پس مهم است حواستان را جمع کنید و به جای دست روی دست گذاشتن، به عمق موضوع پی برده و ببینید آیا نفر سومی که ممکن است یک زن در زندگی او باشد، دلیل اصلی این دعواهای بی وقفه است.

  • عدم وجود رابطه جنسی

اگر شوهر شما زن دیگری در زندگی اش داشته باشد تا حدی که روابط نزدیکی با او دارد، دیگر علاقه ای به رابطه جنسی با شما ندارد. اگر شما مشتاق این رابطه هستید ولی او خستگی و یا بی حوصلگی را بهانه می آورد. این موضوع می تواند نشانه های هشدار خیانت او به شما باشد.

نشانه های خیانت شوهر

  • ملاقات ها و کنفرانس های بسیار زیاد

آیا او شروع به شرکت در کنفرانس های خارج از شهر محل زندگی تان کرده و یا هر هفته برای یک فوریت کاری و رسمی از شما دور می شود؟ اگر این مورد در مورد شما وجود دارد، پس به گزارش پرشین وی بهتر است دلیل اصلی و ناگهانی او برای اقامت های دور از خانه را پیدا کنید.

  • ساعات طولانی آنلاین بودن

شخصی که هرگز چندان به ابزارهای فناوری و امثال آن علاقه ای نداشته است، ناگهان یک لحظه هم نمی تواند به هیچ وجه از لپ تاپ یا گوشی خود فاصله بگیرد! اگر به نظر می رسد او بیشتر وقت خود را آنلاین سپری کرده  واز سایت های دوست یابی و چت استفاده می کند، قطعا چیزی در حال وقوع است و می تواند نشانه ای از یک شوهر خیانت کار باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید