درگیری بین نیروهای ایران و روسیه در دیرالزور کذب محض است

کدخبر: ۲۷۸۸۱۴
اقتصادنیوز: فرماندهی کل ارتش سوریه و نیروهای مسلح این کشور خبر منتشره در خصوص بروز درگیری بین نیروهای نظامی ایران و روسیه در «دیرالزور» و «حلب» را کذب محض خواند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا ، این فرماندهی تصریح کرد که به طور کامل خبر برخی سایت ها و روزنامه ها را در خصوص درگیری مزبور بشدت تکذیب می کنیم.

برخی از سایت ها و رسانه های خبری در روزهای اخیر مدعی شدند که درگیری هایی بین نیروهای نظامی روسیه و ایران در دیر الزور و حلب در شمال سوریه رخ داده است .
فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه از همه رسانه ها خواست که به دقت و مسئولیت انتشار اخبار توجه داشته و از انتشار هرگونه اخبار نظامی مگر اخباری که توسط یک منبع نظامی سوری صادر شده، توجه داشته باشند.
پیشتر نیز برخی رسانه های مغرض که به دنبال دامن زدن به بحران در سوریه هستند، اخباری در خصوص وقوع درگیری بین نیروهای ایرانی و روسی در سوریه منتشر کرده بودند که تکذیب شد.
موفقیت های ارتش سوریه و کشورهای دوست این کشور از جمله ایران و روسیه در سال های اخیر موجب شده تا برخی رسانه ها اقدام به انتشار اخبار کذب درباره تحولات سوریه کنند.
سوریه اکنون بعد از 9 سال درگیری و بحران ناشی از حمایت برخی کشورهای عربی ، غربی و رژیم صهیونیستی از 360 هزار تروریست از 120 کشور جهان برای نابودی این کشور سربلند بیرون آمده و آمریکا و این رژیم با وجود صرف هزینه 440 میلیارد دلاری بشدت از این موضوع عصبانی هستند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید