پیش بینی جهشی صعودی در بازار ارزهای دیجیتال

کدخبر: ۲۷۹۷۹۶
اقتصاد نیوز:کریس بورنیس، کارآفرین و سرمایه گذار سرشناس ارزهای دیجیتال معتقد است که ارزش بازار بیت کوین در جهش صعودی بعدی خود، به 1000 میلیارد دلار خواهد رسید.
پیش بینی جهشی صعودی در بازار ارزهای دیجیتال

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از کلیک،در دسامبر 2017، زمانی که قیمت بیت کوین به بالاترین حد خود یعنی 20 هزار دلار رسیده بود، ارزش بازار آن حدود 320 میلیارد دلار بود. لازم به ذکر است؛ در آن زمان ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال 813 میلیارد دلار بود. 

در صورتی که پیش بینی بورنیس به حقیقت بپیوندد، برای رسیدن به ارزش بازار یک هزار میلیارد دلاری، هر بیت کوین بایستی با قیمت 55,000 دلار معامله شود و با در نظر گرفتن قیمت حال حاضر آن، بایستی رشدی 950 درصدی را تجربه کند.

بیت کوین

ارز دیجیتال بیت کوین برای رسیدن به چنین سطحی نیاز به جلب توجه تعداد زیادی از سرمایه گذاران و خریداران خواهد داشت. برای وقوع چنین امری نیاز به بهبود زیرساخت های این ارز و تبدیل آن به یک ذخیره ارزش است. حال حاضر این ارز تعداد بسیار زیادی از کمپانی ها، نهادها و سرمایه گذاران را به خود جذب کرده است.

کریس بورنیس در صحبت های خود موفقیت سایر ارزهایی که در میان 10 ارز دیجیتال برتر بازار قرار دارند و عملکرد آن ها در رقابت با بیت کوین را نیز ستایش و بیان کرد که این ارزها نیز در کنار بیت کوین، آینده روشنی خواهند داشت. در حال حاضر، بیت کوین 52.8 درصد از سهم بازار را در اختیار دارد.

جف اسپرچر، رئیس بورس اوراق بهادار نیویورک در رابطه با مشارکت نهادها در بازار ارزهای دیجیتال می گوید:بازار بیت کوین ساختار مناسبی ندارد. برای خرید بیت کوین، از بازارهای مختلف قیمت های متفاوتی دریافت خواهید کرد و ممکن است برای تبدیل دلار خود به بیت کوین تا 6 درصد بالای قیمت هزینه کنید؛ این بدین معناست که پس از رشد 6 درصدی بیت کوین، فقط ضرر نخواهید کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید