یک شب اقامت در این هتل متروک جرأت می‌خواهد!

کدخبر: ۲۸۰۶۲۶
اقتصادنیوز: این هتل لوکس در زمان مذکور پذیرای گردشگران ثروتمندی بوده که برای مشاهده آبشار به منطقه می‌آمدند، اما آلودگی آب رودخانه موجب شد تا گردشگران دیگر شانس مشاهده آبشار را نداشته باشند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، آبشار تِکوئن داما یکی از مهمترین جاذبه‌های گردشگری در ۳۰ کیلومتری جنوب غربی بوگوتا (پایتخت کلمبیا) است که مناظر طبیعی زیبایی را بوجود آورده است. همواره گردشگران زیادی برای مشاهده این آبشار ۱۵۷ متری راهی بوگوتا می‌شوند، اما این منطقه یک جاذبه گردشگری دیگر هم دارد، یک هتل متروک با نام دل سالتو که افتتاح آن به سال ۱۹۲۸ میلادی باز می‌گردد.

این هتل لوکس در زمان مذکور پذیرای گردشگران ثروتمندی بوده که برای مشاهده آبشار به منطقه می‌آمدند. نکته جالب در رابطه با دل سالتو به محل قرارگیری آن مربوط می‌شود که دقیقا روبروی آبشار و بر لبه یک صخره بزرگ بناشده است. آلودگی آب رودخانه بوگوتا طی سالیان پس از افتتاح هتل موجب شد تا گردشگران دیگر شانس مشاهده آبشار از پنجره‌های هتل را نداشته باشند، زیرا دل سالتو در ابتدای دهه ۹۰ میلادی تعطیل و تا به امروز متروک باقی‌مانده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید