اصرار عجیب به فدراسیون‌های ورزشی: خرید بلیت فیلم تختی!

کدخبر: ۲۸۱۲۱۰
اقتصاد نیوز:در حالی که اوضاع مالی فدراسیون‌ها در سال جاری نگران کننده است و بیشترشان رفته‌اند به سمتی که تا می‌توانند صرفه جویی کنند یک موضوع تحمیلی اما شرایط مالی آنها را مشکل ساز تر کرده است!
اصرار عجیب به فدراسیون‌های ورزشی: خرید بلیت فیلم تختی!

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از سایت آی اسپورت، این رویکرد را حتی در بستن ترکیب تیم‌های اعزامی هم می‌بینیم به طوری که قبل از اعزام تیم ملی کشتی فرنگی به محمد بنا گفته شد باید روی نام یکی دو مربی خط قرمز بکشد. در رشته‌های دیگر هم همین اتفاق افتاده و در این شرایط جالب است که نامه‌ای در فدراسیون ها دیده می‌شود که حکایت از ضرورت خرید بلیت فیلم تختی دارد.

گویا فروش یک میلیارد و ششصد میلیون تومانی فیلم تختی، سازندگان این فیلم را راضی نکرده و به همین خاطر نامه نگاری با مسوولان ورزش در وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک انجام شده است. در همین راستا نیز ابلاغی به فدراسیون ها شده که البته بیشتر حالت توصیه دارد. گفته شده که فدراسیون‌ها ۱۰ هزار بلیت بخرند تا به این فیلم کمک شوند که این موضوع برای برخی فدراسیون‌ها ناراحتی ایجاد کرده است. البته یکی از روسای فدراسیون‌ها از این موضوع حمایت می‌کند و می‌گوید فیلم تختی، فیلم خوش ساختی است و اشکالی ندارد اگر ما ورزشکارانمان را به تماشای این فیلم تشویق کنیم. اما اینکه بعد از ابلاغ این نامه، از روابط عمومی فیلم با فدراسیون‌ها تماس گرفته شود و بپرسند که چه تعداد بلیت خریده‌ایم، عجیب است."

این موضوع از زاویه‌ای دیگر هم مشکل ساز شده است. چراکه این روزها فدراسیون‌ها مشغله زیادی دارند و با این شرایط خیلی تمایلی به کمک مالی به یک فیلم ندارند و با این شرایط باید دید چه تعداد از فدراسیونها به این توصیه پاسخ مثبت می‌دهند؟

به اینکه فیلمی که درباره یک اسطوره ورزشی ساخته شده، باید دیده شود، ایرادی وارد نیست اما اینکه ابزارهای اینچنین به کار بیایند تا فیلمی به فروش برسد، آنهم در این آشفته بازار ورزش، خیلی خوشایند نیست. حتما این رفتار در شان اسطوره‌ای مثل غلامرضا تختی هم نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید