عارف: برجام بهانه خوبی بود که مذاکره در سایر زمینه‌ها شروع شود

کدخبر: ۲۸۳۲۴۹
اقتصادنیوز: محمدرضا عارف در مورد احتمال مذاکره ایران و آمریکا گفت: شخصا صداقتی در سخنان مقامات آمریکایی برای مذاکره نمی بینم،هم براساس تجربه گذشته و هم رفتار و منشی که در این روزها و ماه‌‍‌های گذشته از آمریکایی ها دیده‌ایم نمی توان به آنها اعتماد کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از عصر ایران، رئیس فراکسیون امید مجلس ادامه داد: زبان اصلی آمریکایی‌ها تهدید است که در کنار تهدید برای اینکه افکار عمومی جهان را جلب کنند بحث مذاکره را مطرح می کنند .

نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: آمریکایی ها اگر اهل مذاکره بودند برجام را ترک نمی کردند، برجام بهانه خوبی بود که مذاکره در سایر زمینه ها نیز شروع شود.

عارف تصریح کرد: آمریکا معاهده بین المللی را که به نتیجه رسیده است ترک می کند و باور اینکه الان آنها برای مذاکره صداقت دارند سخت است.

رییس فراکسیون آموزش مجلس در مورد امکان بروز جنگ بین ایران و آمریکا نیز گفت: نه آمریکا و نه منطقه آمادگی جنگ را ندارند. آمریکا بهانه ای برای اینکه بخواهد علیه جمهوری اسلامی ایران جنگ جدیدی را آغاز کند ندارد چراکه ما در چارچوب قواعد و مقررات بین المللی فعالیت می کنیم، کشوری انقلابی هستیم و بیشتر از کشورهای دیگر برای مبارزه با تروریست هزینه داده‌ایم.

نماینده اصلاح طلب مجلس تصریح کرد:  ما برای حفظ سلامت نه تنها خودمان بلکه برای حفظ سلامت دنیا هزینه های مالی و انسانی فراوانی برای مبارزه با مواد مخدر داده‌ایم، یکی از بزرگترین کشورهای مهاجر پذیر هستیم و بیش از سهم بین المللی خودمان با توجه به نگاه ارزشی که برای انسان ها داریم هزینه کرده ایم .

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید