ارزان‌ترین گوشی‌های سامسونگ در بازار ایران +تصویر

کدخبر: ۲۸۴۷۲۲
اقتصاد نیوز:سامسونگ برای سال‌هاست که در حوزه کالای دیجیتال فعالیت دارد و در بازار موبایل‌های هوشمند نیز جز بهترین برندها به‌حساب می‌آید. این مدل‌ها با قابلیت‌های گوناگون و در رنج‌های قیمتی مختلف به مارکت عرضه می‌شوند.
ارزان‌ترین گوشی‌های سامسونگ در بازار ایران +تصویر

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از آی تی رسان، آیا ارزان‌ترین گوشی‌های سامسونگ را می‌شناسید؟ تولیدکنندگان زیادی به این بازار پرسود ورود پیدا کرده‌اند و هر ساله از محصولات جدیدی پرده برمی‌دارند. همین موجب افزایش سردرگمی کاربران شده و از این رو باید به راهنماهای خرید مراجعه کنید تا در وقت‌تان صرفه‌جویی نمایید. اگر بودجه محدودی برای خرید یک اسمارت فون دارید یا نمی‌خواهید برای موبایلی هوشمند مبلغ زیادی بپردازید، پس در ادامه با ما همراه باشید تا با ارزا‌ن‌ترین گوشی‌های سامسونگ آشنا شوید.

گلکسی J2 Core

ارزان‌ترین گوشی‌های سامسونگ

این محصول از دو درگاه سیم‌کارت بهره می‌برد که این امکان را به شما می‌دهد تا به‌صورت همزمان دو خط داشته باشید و تماس‌های مختلف را پاسخ دهید. چیپست اقتصادی گلکسی J2 Core با 1 گیگابایت رم همراه شده تا قادر به اجرای اپلیکیشن‌های سبک باشید. در واقع با کمک این مدل به‌راحتی می‌توانید کارهای روزمره خود را به پایان برسانید. 8 گیگابایت هم فضای ذخیره‌سازی برای‌تان تدارک دیده شده تا بتوانید اطلاعات شخصی‌‌تان را ذخیره نمایید. با این حال، قادرید از میکرو اس‌دی تا 256 گیگابایت بهره ببرید تا با مشکل کمبود حافظه داخلی مواجه نشوید. پنل 5 اینچی گلکسی J2 Core از کیفیت قابل‌قبولی سود می‌جوید و نیاز گروه بزرگی از کاربران را پوشش می‌دهد. اگر نمی‌خواهید وقت‌تان را هدر دهید و فیلم‌ها را در عرض چندین دقیقه دانلود کنید، حتما گلکسی J2 Core را بخرید. چراکه این محصول به نسل چهارم شبکه تلفن همراه مجهز است و به این ترتیب می‌توانید فایل‌های گوناگون را با سرعت بالایی دریافت نمایید. دوربین‌های 8 و 5 مگاپیکسلی تصاویر رضایت‌بخشی می‌گیرند. امکان ضبط ویدیو با رزولوشن فول اچ‌دی هم فراهم شده تا کلیپ‌هایی جذاب و باکیفیت ثبت کنید. اندروید Go و باتری نسبتا بزرگ نیز دلایلی برای خرید گلکسی J2 Core به‌شمار می‌آیند و آن را به گزینه‌ای مطلوب در این رنج قیمتی تبدیل نموده‌اند.

قیمت: 1 میلیون و 300 هزار تومان

گلکسی گرند پرایم پلاس

ارزان‌ترین گوشی‌های سامسونگ

پنل 5 اینچی به نقطه قوتی برای این مدل تبدیل شده و به‌لطف آن می‌توانید به تماشای فیلم‌ها و انیمیشن‌ها مشغول شوید و راحت‌تر کارهای خود را انجام دهید. پردازنده‌ای اقتصادی از مدیاتک قلب تپنده گلکسی گرند پرایم پلاس را تشکیل داده و در نتیجه قادرید برنامه‌ها و بازی‌های سبک را نصب و اجرا نمایید. سامسونگ در این اسمارت فون 8 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و 1.5 گیگابایت رم به‌کار گرفته تا قادر به ذخیره بعضی از دیتاهای خود باشید. لازم به ذکر است که می‌توانید از میکرو اس‌دی تا 256 گیگابایت برای ارتقا حافظه داخلی بهره ببرید. دوربینی 8 مگاپیکسلی در قاب پشت تعبیه گشته تا عکس‌های نسبتا خوبی بگیرید و لحظات خود را ثبت کنید. اما چیزی که گلکسی گرند پرایم پلاس را از اکثر رقبای خود متمایز نموده، فلاش ال‌ای‌دی در قاب جلو است. با کمک این قابلیت سلفی‌های پرنوری خواهید گرفت. باتری 2600 میلی‌آمپری گلکسی گرند پرایم پلاس از عمر رضایت‌بخشی برخوردار است و برای مثال می‌توانید تا 60 ساعت به پخش مداوم موسیقی بپردازید.

قیمت: 1 میلیون و 500 هزار تومان

گلکسی J4 Core

ارزان‌ترین گوشی‌های سامسونگ

در قاب جلوی گلکسی J4 Core شاهد نمایشگری گسترده هستیم که حاشیه‌های باریکی در طرفین خود دارد. این دیسپلی 6 اینچی خواندن متون را لذت‌بخش‌تر نموده و کار با برنامه‌ها را ساده‌تر می‌کند. گلکسی J4 Core به چیپست اقتصادی کوالکام مجهز گشته و از این رو می‌توانید اپلیکیشن‌ها و گیم‌های سبک را اجرا نمایید. همچنین می‌توانید بدون نقص به انجام اعمال روزمره خود مشغول شوید. سامسونگ برای‌ شما 16 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به‌همراه 1 گیگابایت رم تدارک دیده تا اپ‌های مختلف را دانلود و نصب کنید و در صورت نیاز نیز قادرید از میکرو اس‌دی تا 256 گیگابایت سود بجویید. خوش‌بختانه هر دو دوربین 8 و 5 مگاپیکسلی از فلاش‌ ال‌ای‌دی بهره می‌گیرند تا حتی در شب نیز عکس‌های خوبی بگیرید. اندروید Go هم در نظر گرفته شده تا عملکرد گجت بی‌نقص باشد و کم‌تر مواقعی با لگ و کندی مواجه شوید. ناگفته نماند باتری 3300 میلی‌آمپری این گوشی تا ساعت‌ها شما را همراهی می‌نماید.

قیمت: 1 میلیون و 700 هزار تومان

گلکسی A10

ارزان‌ترین گوشی‌های سامسونگ

طراحی کم‌حاشیه و چشم‌گیر یکی از دلایل خرید این محصول شمرده می‌شود. این دیزاین ظاهری جذاب برای دیوایس کره‌ای رقم زده و آن را در کلاس موبایل‌های مدرن قرار می‌دهد. نمایشگر 6.2 اینچی گلکسی A10 با رزولوشن اچ‌دی پلاس همراه شده و تجربه‌ای جذاب و هیجان‌انگیز از دیدن محتواهای مختلف را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. تراشه اگزینوس 7884 با 32 گیگابایت حافظه داخلی و 2 گیگابایت رم این اجازه را به شما می‌دهد تا اپلیکیشن‌های سبک و نیمه‌سنگین را اجرا نمایید و بتوانید برخی از بازی‌های مورد علاقه خود را دانلود و نصب کنید. ضمنا امکان استفاده از میکرو اس‌دی تا 512 گیگابایت نیز فراهم شده است. با کمک باتری 3400 میلی‌آمپری می‌توانید تا ساعت‌ها به جست‌وجو در اینترنت و گشتن در شبکه‌های اجتماعی بپردازید. هر دو دوربین گلکسی A10 به فلاش ال‌ای‌دی مجهز هستند تا در هر شرایطی تصاویری پرنور و با کم‌ترین نویز بگیرید. سامسونگ از یک سنسور 13 مگاپیکسلی در قاب پشتی این مدل بهره گرفته که ازدریچه دیافراگم نسبتا بازی سود می‌جوید. به این ترتیب با گلکسی A10 می‌توانید عکس‌هایی با وضوح بالا و شارپ بگیرید.

قیمت: 2 میلیون تومان

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید