مانچینی: کسی انتظار نداشت ۴ تیم انگلیسی را در فینال رقابت‌های اروپایی ببیند

کدخبر: ۲۸۴۹۱۳
اقتصادنیوز- مانچینی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا می‌گوید انتظار فینال تمام انگلیسی را در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا نداشته است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری میزان، فینال  لیگ قهرمانان اروپا  بین دو تیم انگلیسی  تاتنهام و لیورپول  ۱۱ خرداد ماه در واندا متروپولیتانو، ورزشگاه اختصاصی  اتلتیکو مادرید  برگزار خواهد شد. مانند لیگ قهرمانان اروپا، در لیگ اروپا هم فینالی تمام انگلیسی را شاهد خواهیم بود و چلسی و آرسنال روز چهارشنبه ۸ خرداد، دربی لندن را در شهر باکو برای فتح جام انجام خواهند داد. این برای اولین بار در تاریخ است که تمامی تیم‌های راه‌یافته به دو فینال لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا از یک کشور هستند.

روبرتو مانچینی ، سرمربی تیم ملی ایتالیا در این باره گفت: تیم‌های انگلیسی بسیار قوی هستند و قدرت اقتصادی بالایی دارند و از این لحاظ با تیم‌های ایتالیایی قابل قیاس نیستند. باشگاه‌های انگلیسی می‌توانند سرمایه گذاری زیادی انجام دهند و بدیهی است که تیمی بزرگ با بازیکنان عالی داشته باشند. به نظرم این مهمترین دلیل برای حضور چهار تیم انگلیسی در دو فینال لیگ قهرمانان و لیگ اروپا است.

این مربی ۵۴ ساله ایتالیایی ادامه داد: شاید تیم‌هایی که از این رقابت‌ها حذف شدند از لحاظ فنی قوی‌تر بودند، اما این از زیبایی‌های فوتبال است که چیزی قابل پیش‌بینی نیست و کسی انتظار نداشت ۴ تیم انگلیسی را در فینال ببیند

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید