دستگیری اعضای باند جعل مهر پزشکی

کدخبر: ۲۹۰۲۷۵
اقتصادنیوز: فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از شناسایی و دستگیری پنج نفر از اعضای باند جعل مهر متخصصان پزشکی در این شهرستان خبر داد.
دستگیری اعضای باند جعل مهر پزشکی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، سرهنگ حسین دهقان پور در این خصوص گفت: با دریافت خبری مبنی بر فعالیت افرادی در زمینه جعل مهر متخصصان پزشکی و سوءاستفاده از آن، موضوع در دستورکار پلیس آگاهی شهرستان نیشابور قرار گرفت.

وی اظهار داشت: کارآگاهان دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی در تحقیقات فنی و پلیسی متوجه شدند افرادی با آشنایی کامل از وضعیت قیمت داروهای اعصاب و روان، مهر برخی متخصصان اعصاب و روان جعل و با ثبت داروهای گران قیمت بر روی دفترچه های دوستانشان، داروها را از داروخانه ها به قیمت مصوب تحویل و سپس با قیمت آزاد به فروش می‌رساندند.

دهقانپور خاطر نشان کرد: کارآگاهان اداره پلیس در ادامه تحقیقات پرونده به سرنخ های جدیدی دست یافتند مبنی بر اینکه در برخی شهرستان های دیگر از جمله مشهد و فریمان از سوی این باند اتفاق افتاده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با تلاش کارآگاهان، خانم جوانی که قبلا به عنوان منشی فعالیت می کرد، شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی وی دستگیر شد. همچنین متهم 36 ساله در مواجهه با ادله و مستندات پلیس تا کنون به هشت مرحله جعل مهر و کلاهبرداری با کمک و همدستی یک خانم و سه مرد دیگر اعتراف کرد و پلیس دیگر اعضای باند را دستگیر کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید