آخرین گمانه‌زنی‌ها درباره تغییرات مک‌بوک

کدخبر: ۲۹۲۶۰۸
اقتصادنیوز: مینگ چی کو تحلیلگر اپل پیشبینی کرد که ممکن است صفحه کلید اپل که با مشکلاتی مواجه است به طور کلی از مک بوک حذف شود. این پیشبینی می تواند مشکلات زیادی را حل کند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب، تحلیلگر اپل مینگ چی کو پیشبینی کرده که این قابلیت جدید در اواخر سال رونمایی می شود.

مدت ها است که شرکت اپل به علت ضعف شدید کیبورد لپ تاپ خود با انتقاداتی جدی مواجه شده است و ظاهرا  انتقاد از طراحی صفحه کلید لپ تاپ باعث شده که شرکت اپل به فکر اصلاح شرایط بیفتد. اگر پیشبینی مینگ چی کو درست باشد،اپل ظاهرا کیبورد های مک بوک پرو را به اندازه کافی مورد بازبینی قرار نداده است و در نتیجه مجبور است این روند را یکبار دیگر تکرار کند. .

بر اساس پیشبینی مینگ چی کو، اپل کیبوردهای جدید خود را در سال 2015 راه اندازی کرد. اما این طراحی مجدد که به عنوان بخشی از تلاش برای ساختن نوت بوک های نازک تر و سبک تر از گذشته بود، با اقبال چندانی رو به رو نشد و کاربران نسبت به این تغییرات واکنش مثبتی نداشتند.

یکی از مشکلات رایج کاربران در برخورد با این کیبوردها واکنش های بسیار کند و ضعیف این کیبوردها است اما به نظر می رسد این مشکل بالاخره از دید اپل قابل حل شده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید