تکذیب ادعای سردار نظری توسط وزیر کشور سیدمحمد خاتمی

کدخبر: ۲۹۴۱۳۶
اقتصادنیوز: وزیر کشور دولت سیدمحمد خاتمی در نامه‌ای خطاب به رئیس سازمان صدا و سیما، با کذب خواندن سخنان فرهاد نظری-فرمانده پیشین نیروی انتظامی تهران و از متهمان حمله به کوی دانشگاه- در یک برنامه شبکه افق، خواستار انعکاس نامه خود در «برنامه ای مشابه» در «همان شبکه» شد.

به گزارش اقتصادنیوز  متن نامه سید عبدالواحد موسوی لاری به این شرح است:

به نام خدا

ریاست محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی آقای دکتر علی عسگری

با سلام و تحیات،

با کمال تأسف و تعجب مطلع شدم شبکه افق آن سازمان، در برنامه ای در تاریخ 18/4/98 به مناسبت سالگرد وقایع هیجده تیر 1378 کوی دانشگاه تهران با حضور آقای[علیرضا] زاکانی و تماس تلفنی آقای فرهاد نظری فرمانده وقت نیروی انتظامی تهران بزرگ به طور یکسویه برخی سخنان کذب و خلاف واقع توسط فرد اخیرالذکر مبنی بر دستور اینجانب جهت ورود به کوی و برخورد با دانشجویان مطرح و تلاش شد تا اقدامات غیرموجه و فاجعه بار عوامل حادثه توجیه و بر آثار زیانبار تعرض به دانشجویان سرپوش گذاشته شود.

اینجانب ضمن اظهار تأسف از این سقوط اخلاقی انتظار دارم طبق مقررات و قوانین موضوعه کشور در برنامه‌ای مشابه از طریق همان شبکه این نامه را به سمع مخاطبان خود برسانید. انصاف خواهید داد که برنامه هایی از این قبیل وجهه صدا و سیما را بیش از پیش ملکوک نموده بر بلندی دیوار بی اعتمادی عامه مردم نسبت به این سازمان می افزاید صدا و سیمای جمهوری اسلامی نباید تریبونی برای تحریف تاریخ، ترویج دروغ و نشر اکاذیب باشد.

خداوند عاقبت همه ما را ختم به خیر کند.

باتشکر

سیدعبدالواحد موسوی لاری

۱۳۹۸/۴/۲۲

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید