واکنش معصومه ابتکار به دوتابعیتی بودن فرزندانش

کدخبر: ۲۹۵۸۱۸
معصومه ابتکار حاضر نشد درباره شایعه تابعیت مضاعف فرزندانش شفاف سازی کند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری موج، به دنبال انتشار لیست دو تابعیتی ها که حاصل بررسی های کمیته تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی است، اسامی برخی از مسوولان عالی رتبه دولتی نیز به عنوان افرادی که احتمالا دارای تابعیت مضاعف، یا اقامت و گرین کارت هستند، منتشر شد.

در این لیست نام معصومه ابتکار معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده نیز به چشم می خورد.

ابتکار در همین رابطه به خبرنگار حوزه دولت موج گفت: صد در صد این موضوع را تکذیب می کنم. در همین رابطه از گوینده مطلب نیز شکایت قضایی شده است. ضمن اینکه بارها در گذشته موضوع را تکذیب کرده ام.

وی اظهار داشت: تابعیت من صد در صد ایرانی است. تابعیت هیچ کشور دیگری را هم ندارم. پدر، مادر و اجدادم هم ایرانی هستند و به این موضوع افتخار می کنم.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در پاسخ به این پرسش که آیا فرزندان شما هم تابعیت کشور دیگری را ندارند؟ گفت: حالا دیگه وارد موضوع فرزندان، خانواده، خواهر، برادر، عمو و دختر خاله نشویم. من خودم هستم و در مورد خودم حرف می زنم.

ابتکار در واکنش به اصرار خبرنگار موج مبنی بر اینکه آیا داشتن تابعیت مضاعف فرزندانتان را تکذیب می کنید؟ گفت: همه ایرانی هستیم و به تابعیت ایران افتخار می کنیم. اتهامی که به من زده اند را هم در دادگاه پیگیری می کنم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید