تقدیر امام جمعه تهران از دیدار سردار سلیمانی با ظریف

کدخبر: ۲۹۷۷۵۶
اقتصادنیوز: نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دیدار حاج قاسم سلیمانی با آقای ظریف نشان از وحدت در کشور است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد خاتمی شامگاه گذشته در جمع مردم بردسیر در مسجد جامع این شهر با تبیین مسائل روز کشور و دنیا اظهار داشت: گرانی‌های امروز گرانی‌های افسارگسیخته‌ای است و بعضی‌ها هر چه تیغشان می‌برد، می‌برند.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی و گرانی تمام جامعه را در بر گرفته و مربوط به یک قشر خاص نیست گفت: در عرصه سیاسی با دیوانه‌ای به‌نام ترامپ روبه‌رو هستیم و این آدم عقل ندارد.

وی با بیان اینکه ترامپ حتی از اینکه او را بدون عقل و دیوانه خطاب کنند، بدش نمی‌آید افزود: امروز دنیا در عرصه سیاسی با بک پدیده نامعقول روبه‌رو است و عده‌ای از خدا بی‌خبر هم می‌گویند در سراشیبی سقوط هستیم و نظام اسلامی ایران سقوط می‌کند.

خاتمی با اشاره به آیات قرآن خاطر‌نشان کرد: در سوره احزاب قرآن آمده که در آن زمان هم عده‌ای می‌گفتند نظام نبوی در شیب سقوط قرار دارد و به‌زودی ساقط می‌شود اما نظام نبوی نه اینکه نابود نشد بلکه امروز هم با عزت برقرار است.

وی هدایت‌های ولی‌فقیه را از دلایل موفقیت‌های نظام اسلامی در چهل ساله گذشته دانست و بیان کرد: امام‌(ره) فرمود پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به انقلاب شما آسیب نرسد بنابراین عنصر ولایتمداری رمز موفقیت انقلاب در تمام عرصه‌ها است.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه مردم ایران از قبل از انقلاب گفتند هر چه امام بگوید و امروز هم می‌گویند هر چه امام‌مان بگوید افزود: دشمن از این موضع مردم ایران ناراحت است و سعی می‌کند مردم را از نظام جدا کند.

وی با تاکید بر اینکه عامل ایستایی چهل ساله ما اطاعت از ولایت است تصریح کرد: دومین عامل موفقیت ما در چهل ساله انقلاب حضور مردم در صحنه‌های انقلاب بوده است اما دشمن با توطئه گرانی به‌دنبال بیرون بردن مردم از صحنه است.

‌خاتمی با اشاره به اینکه دشمن می‌خواهد با افزایش تحریم‌ها و ایجاد گرانی مردم را ناامید کرده و آنها را به کف خیابان‌ها بیاورد گفت: مردم بدانند تا با خدا باشیم خدا ما را کمک خواهد کرد و پیروز خواهیم شد.

وی با بیان اینکه عامل سوم موفقیت نظام اسلامی مقاومت مردم ایران و خستگی ناپذیر بودن آنهاست اظهار داشت: خانواده‌های سه شهید و چهار شهید در کشور داریم که از شهید شدن فرزندان خود خسته نشدند و هنوز هم مقاومت می‌کنند.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری وحدت را چهارمین عنصر موفقیت مردم ایران عنوان کرد و گفت: اختلاف سلیقه در جوامع طبیعی است امام مهم است که در مسائل کلیدی همه یک حرف بزنند و می‌بینیم که در مسئله کلیدی استقلال کشور، همه یک حرف را می‌زنند و هیچ کس در این موضوع مشکل ندارد.

وی با اشاره به اینکه در مسئله کلیدی مقابله با آمریکا هم در کشور اختلافی وجود ندارد افزود: در مسئله کلیدی تروریست خواندن سپاه همه مردم و مسئولان در کشور از سپاه تجلیل کردند و حمایت شد.

‌خاتمی با بیان اینکه آقای ظریف وزیر امور خارجه تحریم شد سپاه پاسداران در این رابطه بیانیه صادر کرد و این تحریم را محکوم کرد خاطر‌نشان کرد: دیدار حاج قاسم سلیمانی با آقای ظریف نشان از وحدت در کشور است.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری هیچ وقت به‌دنبال جامعه تک صدایی نبودند و اختلاف سلیقه باعث رشد جامعه می‌شود گفت: آینده انقلاب اسلامی ایران یک آینده کاملا روشن است، مهم اهداف نظام شکوهمند اسلامی ایران است که همه مردم و مسئولان آن اهداف را دنبال می‌کنند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید