واکنش توئیتری ربیعی، کدخدایی و محسن رضایی به اخراج جان بولتون

کدخبر: ۳۰۲۵۱۰
اقتصادنیوز: سخنگوی دولت تاکید کرد: با اخراج بزرگترین حامی جنگ و تروریسم اقتصادی، کاخ سفید با مانع کمتری برای درک واقعیت‌های ایران مواجه خواهد بود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، علی ربیعی سخنگوی دولت در واکنش به اخراج مشاور امنیت ملی کاخ سفید در توئیتر خود نوشت: «جان بولتون ماه‌ها پیش وعده داده بود که ایران تا سه ماه دیگر نخواهد بود؛ ما هنوز ایستاده‌ایم و او رفته است؛ همانگونه که همه ایران ستیزان، یکایک صحنه را ترک کردند. با اخراج بزرگترین حامی جنگ و تروریسم اقتصادی، کاخ سفید با مانع کمتری برای درک واقعیت های ایران مواجه خواهد بود.»

 

محسن رضایی: با قربانی کردن بولتون فریب نمی‌خوریم

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در توئیتر خود به اخراج مشاور امنیت ملی و سیاست خارجی کاخ سفید واکنش نشان داد.

محسن رضایی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: «وزیر امور بین‌الملل حزب حاکم چین گفت؛ آمریکا در تاکتیک ببر واقعی ولی در راهبرد ببر کاغذی است. به او گفتم: این ببر را درقفس می‌کنیم و درش را محکم می‌بندیم. با قربانی کردن بولتون فریب نمی‌خوریم.»

 

کدخدایی: اخراج جان بولتون نشان از عدم موفقیت‌ سیاست فشار ترامپ دارد

سخنگوی شورای نگهبان گفت: اخراج «جان بولتون» نشان از عدم موفقیت‌های سیاست فشار ترامپ دارد و اعتراف به اینکه بولتون جنگ طلب چشم بر واقعیت‌ها بسته بود.

عباسعلی کدخدایی قائم مقام دبیر و سخنگوی شورای نگهبان، در حساب توئیتری خود نوشت:«اگر چه سیاست‌های خصمانه و استکباری آمریکا با رفتن یک نفر تغییر نمی‌کند، لیکن اخراج جان بولتون نشان از عدم موفقیت‌های سیاست فشار ترامپ دارد و اعتراف به اینکه بولتون جنگ طلب چشم بر واقعیت‌ها بسته بود.»

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید