واکنش به خبر توهین به عزاداران حسینی

کدخبر: ۳۰۲۸۱۹
امام‌جمعه خرو گفت: اگر خبر توهین به عزاداران راست باشد نشان می‌دهد که در این جبهه قوی و مستحکم عده‌ای نفوذ پیداکرده‌اند و دانشگاه عزیز ما باید با این موضوع برخورد کند.

به گزارش اقتصادنیوز، حجت‌الاسلام جواد غلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در رابطه با خبر توهین یکی از اعضای هیئت‌علمی دانشگاه نیشابور گفت: خبری در رسانه‌ها منتشر شد که فردی به‌عنوان مدرس، استاد دانشگاه و عضو هیئت‌علمی کتابی به زبان انگلیسی نوشته و منتشر کرده است که درباره عاشورا و خیلی از مسائل دینی صحبت کرده و تماماً آدرس‌های غلط و حرف‌های بی‌ربط و منحرفانه زده است.

وی تصریح کرد: ما نمی‌توانیم درباره این خبر بی‌تفاوت باشیم، یا خبر راست است یا دروغ است، اگر خبر دروغ است می‌خواهند جامعه دانشگاهی ما را که در خط مقدم جبهه فرهنگی مشغول نبرد در همه عرصه‌ها و رشته‌های دانشگاهی هستند را خراب کنند و باید با این افراد برخورد کنند.

امام‌جمعه خرو تأکید کرد: همه اساتید چون زیر پرچم دانشگاهی هستند که ذیل پرچم الله است تمام فعالیتشان در جهت تولید و تقویت نظام و فرهنگ اسلامی است و در ناتوفرهنگی و جنگ همه‌جانبه فرهنگی زنجیر می‌زند.

غلامی افزود: اما اگر خبر راست باشد نشان می‌دهد که در این جبهه قوی و مستحکم عده‌ای نفوذ پیداکرده‌اند و دانشگاه عزیز ما باید با این موضوع برخورد کند.

وی ادامه داد: ما اعلام می‌کنیم که نسبت به این امور بی‌تفاوت نیستیم و از دانشگاهی که این موضوع را به‌حق و با دقت بررسی می‌کند و در صورت بروز خطا، برخورد جدی می‌کند کاملاً حمایت می‌کنیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید