یک مقام مسوول: مسئولان تنها نظاره‌گر مشکلات مردم نباشند!

کدخبر: ۳۰۲۹۱۶
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان تنها نظاره‌گر مشکلات مردم نباشند و در جهت رفع آنها اقدام جهادی کنند.
یک مقام مسوول: مسئولان تنها نظاره‌گر مشکلات مردم نباشند!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرنگار مهر، سید قاسم جاسمی ظهر امروز شنبه در جلسه شورای اداری کرمانشاه که در فرمانداری برگزار شد، با اشاره به نزدیک شدن بازگشایی مدارس، اظهار داشت: لازم و ضروری است بحث تعلیم و تربیت استمرار مثبت و اثر بخشی در بین نوجوانان و جوانان داشته باشد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: در 31 سال گذشته در 31 شهریور ماه اولین پرواز دشمن بعثی بر روی شعر کرمانشاه بود که جای جای این شهر را مورد هجوم قرار داد و شهدای بسیاری تقدیم کردیم.

این مسئول با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری بیان داشت: همانطور که معظم له فرمود جنگ در این استان آغاز و در این استان نیز به پایان رسید و این نقش بی بدیل مردم این دیار را در دفاع مقدس می رساند.

جاسمی ادامه داد: یکی از افتخارات ما حضور همه اقشار مردم در صحنه دفاع مقدس است و بیشترین آمار حضور رزمندگان را داریم.

وی خاطر نشان کرد: این استان دومین استان از نظر آمار زنان شهیده است که هم در جبهه و هم در پشت جبهه خدمات شایسته ای ارائه کردند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: با این اوصاف ضروری است برنامه های دفاع مقدس در استان کرمانشاه چه به لحاظ کمی و چه به لحاظ کیفی بسیار پررنگ تر برگزار شود.

این مسئول اشاره ای به جنگ اقتصادی حاکم بر کشور داشت و گفت: در این شرایط مردم به خوبی ایستادگی و مقاومت کردند و جا دارد مسئولین نیز در این شرایط مردم را یاری کنند.

وی خطاب به مسئولین و مدیران گفت: باید با همدلی و الفت قلوب در جهت رفع مشکلات مردم بسیج شویم و نباید فقط پشت میزها بنشینیم و نظاره گر مشکلات مردم باشیم بلکه باید به سراغ مردم برویم و از نزدیک مشکلات آنها مشاهده کنیم و نسبت به رفع آنها اقدام کنیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید