چگونه نویسنده روس عامل دعوای مقامات اسرائیلی شد؟

کدخبر: ۳۰۶۶۰۴
اقتصادنیوز؛ پس از آنکه «مری رِگِو» وزیر فرهنگ اسرائیل گفته بود تا کنون در تمام زندگی خود به هیچکدام از کتاب‌های چخوف، نویسنده مشهور روس دست نزده است، آویگدور لیبرمن رئیس حزب اسرائیل بیتنا وی را «حیوان» توصیف کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس؛ «آویگدور لیبرمن» رئیس حزب «اسرائیل بیتنا» در مصاحبه‌ای، خانم «مری رِگِو» وزیر فرهنگ این رژیم را «حیوان» توصیف کرد.

وی که با نشریه معاریو مصاحبه می‌کرد اظهارات تندی را علیه شخصیت‌های موثر در کابینه به ریاست «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اسرائیل بیان کرد.

دلیل آنکه لیبرمن وزیر فرهنگ رژیم اسرائیل را حیوان توصیف کرده این بوده که وی اخیرا گفته بود افتخار می‌کند که تا کنون در تمام زندگی خود به هیچکدام از کتاب‌های نوشته شده توسط چخوف،‌ نویسنده مشهور روسی دست نزده است.

لیبرمان در این مصاحبه «اسرائیل کاتص» وزیر خارجه کنونی رژیم اسرائیل را نیز «دروغگوی احساساتی» توصیف کرده و «آریه درعی» وزیر حزب شاس را نیز «خائن» دانست.

لیبرمن وزیر فرهنگ رژیم‌صهیونیستی را «حیوان» خطاب کرد

در پی توهین‌هایی که لیبرمن به این افراد انجام داد،‌ روزنامه نگاری که با لیبرمن مصاحبه می‌کرد گفت این برنامه در عید «غفران» پخش خواهد شد و از وی خواست تا از کسانی که به آنها توهین کرده عذرخواهی کند که وی در پاسخ به این درخواست گفت «همه‌شان به جهنم بروند.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • اعلام آمار تامین ارز کالاهای اساسی، صنایع و واردات در برابر صادرات از ابتدای سال تاکنون

      اقتصادنیوز: بر اساس بررسی‌ها از ابتدای فروردین سال جاری تا ۲۸ ام مجموعا حدود ۲.۵ میلیارد دلار ارز به گروه‌های مختلف…

    کارگزاری مفید