ولایتی در دیدار با سفیر سوریه در تهران؛ سیاست اصولی ایران حمایت از ملت و دولت سوریه است

کدخبر: ۳۰۷۳۷۲
اقتصادنیوز : مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در دیدار با سفیر سوریه در تهران بر توسعه همکاری ها و حفاظت از تمامیت ارضی این کشور تاکید کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  ایسنا،  علی اکبر ولایتی با عدنان حسن محمود سفیر سوریه در تهران دیدار و در خصوص توسعه همکاری ها به بحث و تبادل نظر پرداخت و بر ضرورت حفاظت از تمامیت ارضی سوریه تاکید کرد .

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در ادامه تصریح کرد: سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران حمایت از ملت و دولت سوریه و دفاع از مواضع به حق این کشور است و باید همکاری ها برای مبارزه با تروریسم و جریانات افراطی تا محو کامل آنان ادامه یابد.

وی با تاکید بر نقش محوری سوریه در محور مقاومت افزود: تمام مردم سوریه با هر قومیتی به صورت یک امت واحد از کشور دفاع خواهند کرد و شاهد پیروزی های بیشتری در این منطقه خواهیم بود و معتقدیم سوریه بیش از هر زمان دیگری توان مقابله با تهدیدات را خواهد داشت.

در ادامه این دیدار، سفیر سوریه نیز ضمن تقدیر و تشکر از مواضع اصولی کشورمان در حمایت از ملت و دولت سوریه ، گزارشی از تحولات منطقه ای و همچنین رویدادهای اخیر ارائه و ضمن انتقاد از  اقدام ترکیه در سوریه، این تحرکات را ناقض تعهدات بین المللی اعلام کرد که از سوی کشورهای مختلف نیز مورد اعتراض قرار گرفت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید