هشدار هیلاری درباره طرح پوتین برای پیروزی مجدد ترامپ/ واکنش تولسی گابارد: هیلاری ملکه جنگ‌طلبان است!

کدخبر: ۳۰۸۳۵۶
اقتصادنیوز:هیلاری کلینتون رقیب دونالد ترامپ در انتخابات پیشین ریاست‌جمهوری آمریکا، مدعی شد که ولادیمیرپوتین رئیس‌جمهوری روسیه طرحی برای پیرزوی مجدد دونالد ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری تهیه کرده است.
هشدار هیلاری درباره طرح پوتین برای پیروزی مجدد ترامپ/ واکنش تولسی گابارد: هیلاری ملکه جنگ‌طلبان است!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از بی‌بی‌سی ورلد، او ادعا کرد:« روسیه در حال آماده‌سازی یک نامزد دموکرات زن برای حضور  مستقل در انتخابات 2020 است.

این سیاستمدار آمریکایی تصریح کرد:«کرملین درصدد است تا این فرد به عنوان نامزد سوم در انتخابات حضور یافته و موجبتقسیم دودستگی در انبوه رای دهندگان منتقد رئیس‌جمهوری مستقر شده و به انتخاب مجدد دونالد ترامپ کمک کند.

تولسی گابرد،  یکی از نامزدهای مقدماتی حزب دمکرات برای رقابت با دونالد ترامپ ونماینده هاوایی در مجلس نمایندگان ایالات متحده آمریکا به این اظهارات واکنش نشان داد. او هیلاری کلینتون را «ملکه جنگ‌طلبان» نامید.

هیلاری کلینتون در اظهارنظر خود گفته بود این فرد «مورد علاقه» روس‌هاست و آنها تعداد زیادی سایت و ربات اینترنتی و سایر راه‌های پشتیبانی از او را دارند.

گابرد در ادامه از هیلاری کلینتون خواست  وارد کارزار انتخاباتی شده و پشت مهره‌هایش پنهان نشود.

کلینتون در انتخابات سال ۲۰۱۶ در ایالت‌هایی چون کالیفرنیا به پیروزی قاطع دست یافت، اما با شکست در ایالت‌هایی مانند ویسکانسین،پنسیلوانیا، فلوریدا و  میشیگان  نتوانست به کاخ سفید وارد شود.

هواداران هیلاریمعتقدند حضور جیل استاین، رهبر حزب سبز به عنوان نامزد سوم به ناکامی او برای ورود به کاخ سفید کمک کرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید