معرفی گران‌ترین نسخه‌ی پورشه تایکان 4S

کدخبر: ۳۰۸۳۷۴
اقتصاد نیوز:زمانی که پورشه تایکان در نسخه‌های توربو و توربو S معرفی شد همه تحت تأثیر مشخصات و البته قیمت بالای این خودرو قرار گرفتند. با بهای آغازین 153,310 دلاری که با سفارش برخی آپشن‌ها به 200 هزار دلار هم می‌رسد، تایکان خودروی بسیار گران‌قیمتی است. به همین خاطر پورشه از مدل پایه‌ی تایکان 4S با شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت زیر 4 ثانیه‌ای و قیمت پایه‌ی 103,800 دلاری رونمایی کرد.
معرفی گران‌ترین نسخه‌ی پورشه تایکان 4S

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از پدال، به نظر می‌رسد دنیای سوپرکارهای الکتریکی روز به روز دست‌یافتنی‌تر می‌شود. البته این نسخه از تایکان هم همانند تمامی محصولات پورشه با آپشن های زیادی در دسترس بوده و قیمتش سریعاً می‌تواند بالا برود.

با راه‌اندازی پیکربندی آنلاین این خودرو ما سریعاً دست‌به‌کار شدیم تا گران‌ترین نسخه‌ی تایکان 4S را بسازیم. با وجود آپشن هایی به ارزش 90720 دلار، شما می‌توانید مدل پایه تایکان، تسلا مدل S برد بلند و مدل کارکرده‌ی باکستر را بخرید! در کل قیمت تایکان 4S در گران‌ترین حالت خود می‌تواند به 195870 دلار برسد و البته مطمئن نیستیم که ما تمامی آپشن ها را در نظر گرفته باشیم زیرا تعداد آپشن هایی که پورشه برای این خودرو در نظر گرفته واقعاً زیاد است.

پورشه تایکان

لیست آپشن های تایکان کاملاً طول و دراز بوده اما در واقع با دو آیتم مهم با قیمت کل 2610 دلاری آغاز می‌شود که شامل سقف پانورامیک ثابت و شارژر موبایل می‌باشد. این دو آپشن حتماً باید انتخاب شوند زیرا پورشه شما را مجبور به انتخابشان می‌کند! به همین خاطر قیمت تایکان 4S واقعاً از 103800 دلار آغاز نمی‌شود بلکه از 106410 دلار در دسترس می‌باشد. پورشه می‌گوید این دو آپشن در زمان عرضه موجود هستند بنابراین اگر شما به حد کافی صبور باشید می‌توانید نسخه‌های کاملاً پایه‌ی تایکان را در ماه‌های آتی سفارش دهید.

از اینجا به بعد همه‌چیز سریعاً گران می‌شود! پکیج پریمیوم با سیستم صوتی برمستر قیمت 10570 دلاری داشته و پکیج پرفورمنس هم با بهای 6430 دلار در دسترس است. ترمزهای کامپوزیت سرامیکی هم آپشنی 9970 دلاری هستند. خود باتری پرفورمنس 93 کیلووات ساعتی نیز با قیمت 6580 دلار ارائه شده است.

این پکیج‌ها تجهیزات زیادی را در خود جای داده‌اند هرچند باید 4760 دلار برای سیستم اینو درایو دارای کروز کنترل تطبیقی بپردازید. در این سیستم همچنین فرمان گرم شونده و تریم فیبر کربن و چرم کابین هم وجود دارند. صندلی‌های تطبیقی با تنظیم در 18 جهت جزو پکیج پریمیوم نیستند و قیمت 1930 دلاری دارند. برای صفحه‌نمایش دوم طرف سرنشین نیز باید 1130 دلار پرداخت کرد.

همان‌گونه که عرض کردیم لیست آپشن های این خودرو کاملاً طویل بوده و شامل همه‌ی چیزها می‌باشد. با انتخاب آن‌ها قیمت خودرو به‌راحتی از 200 هزار دلار عبور می‌کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید