آماده‌باش کامل پلیس تهران در روزهای آتی

کدخبر: ۳۱۲۳۵۳
اقتصادنیوز: محمدرضا مهماندار رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بارش‌ها در تهران ادامه دارد و خواستار همکاری مردم با پلیس هستیم.

به‌گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، سردار محمدرضا مهماندار، رییس پلیس راهور تهران بزرگ درباره آخرین وضعیت ترافیکی در تهران گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته، عصر امروز بارش‌های پراکنده در کشور پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: همچنین در روز آینده بارش‌های برف و باران نیز پیش‌بینی شده است با توجه به اینکه ترافیک تهران پرحجم است و در حالت اشباع قرار گرفته، لازم است همکاری بین مردم و پلیس صورت بگیرد.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه پلیس از روز گذشته در حالت آماده باش صددرصدی است، تصریح کرد: پلیس برای روزهای آینده نیز به صورت صددرصد آماده است، مردم نیز در زمان بارندگی و در زمان بارش برف نباید انتظار شرایط عادی داشته باشند و بهتر است که در تهران با وجود 20 میلیون سفر روزانه مردم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

سردار مهماندار با بیان اینکه در روزهای برفی بازگشایی مدارس غیر از اینکه هدررفت ساعت‌ها وقت دانش‌آموزان در ترافیک تاثیر دیگری ندارد، گفت: در زمان بارش برف با توجه به وضعیت ترافیکی یکی از راهکارها تعطیلی مدارس است و با توجه به برودت هوا این اتفاق افتاد و در حال حاضر نیز ترافیک عادی است.

به گفته وی هماهنگی با نهادهای دست‌اندرکار مانند شهرداری نیز اتفاق افتاده است.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید