افشای مشخصات گوشی «گلکسی اس 11 پلاس» سامسونگ

کدخبر: ۳۱۳۶۷۱
اقتصادنیوز: گوشی «گلکسی اس 11 پلاس»سامسونگ در راه است و هر چند وقت یکبار اطلاعاتی از این محصول منتشر می شود. اکنون نیز بر اساس اطلاعاتی که در Geekbench منتشر شده است، می توانیم یک ارزیابی کلی از این گوشی داشته باشیم.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب، گوشی گلکسی اس 11 پلاس سامسونگ دارای تراشه اگزینوس 9830 است و احتمالا نسخه اسنپدراگون 965 را نیز خواهد داشت.

این معیار نشان می دهد که این گوشی دارای 12 گیگابایت رم است که با حداکثر تنظیمات اس 10 پلاس مطابقت دارد. اما هنوز مشخص نیست که این گوشی با نسخه 8 گیگابایتی همراه خواهد شد یا خیر.با کمال تعجب به نظر می رسد گوشی گلکسی اس 11 پلاس با اندروید 10 همراه است. سامسونگ مشغول به روزرسانی مدل های فعلی به v10 بوده که از One UI 2.0 نیز بهره می برد.

مشخصاتی جدید از گوشی «گلکسی اس 11 پلاس» سامسونگ فاش شد

با این حال ، در مورد نتایج اصلی چیز زیادی برای گفتن وجود ندارد. نتیجه فعلی استفاده از سیستم تک هسته ای پایین تر از Exynos 9825 است و نشان می دهد که سخت افزار ، نرم افزار یا به احتمال زیاد هر دو ناتمام هستند.داخل تراشه 9830 چیست؟ جزئیات کامل ناشناخته است ، اما به نظر می رسد سامسونگ هسته های سفارشی را برای تراشه های سطح بالا بعدی در دست دارد. بر اساس این گزارش ، به نظر می رسد که دو خوشه از چهار هسته وجود دارد (برخلاف چیپست های قبلی ، که پیکربندی 2 + 2 + 4 داشتند.

به هر حال، چیپست جدید برای ادامه کار با صفحه نمایش 120 هرتزی، عملکرد بهتری را نشان دهد. برخی دیگر از شایعات شامل دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و تله 48 مگاپیکسلی با زوم ترکیبی 10 برابری است.  انتظار می رود که این مدل دارای اتصال 5G باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید