استارت آپی که افراد را شستشوی مغزی می دهد!

کدخبر: ۳۲۱۶۸۹
​اقتصاد نیوز:فیس بوک یک استارت آپ رژیم صهیونیستی را در پلتفرم خود ممنوع کرده است. این استارت آپ با ارسال انبوهی از مطالب جعلی افراد را شستشوی مغزی دهد.
استارت آپی که افراد را شستشوی مغزی می دهد!

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از دیلی میل، فیس بوک یک استارت آپ رژیم صهیونیستی به نام Spinnerرا در پلتفرم خود منع کرد. دلیل این امر نگرانی از تلاش این استارت آپ برای شستشوی مغز کاربران با پست های جعلی بود.

استارت آپ رژیم صهیونیستی افراد را شستشوی مغزی می دهد

این استارت آپ ادعا می کند می تواند با انتشار مداوم پست های گمراه کننده در پوشش محتوای تولیدی غیر مغرضانه به طور ناخودآگاه روی طرز تفکر فرد تاثیر بگذارد.

فیس بوک و اینستاگرام نیز با این امر مخالفت کرده اند. این پلتفرم ها اجازه فعالیت به مدیر استارت آپ و سایت آن را نداده اند.

با این وجود یکی از موسسان اسپینر  اعلام کرده این شرکت همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد. اسپینر در حقیقت یک وب سایت است که به مشتریان اجازه می دهد با خرید چند مقاله بتوانند فرد دیگری را شستشوی مغزی دهند. به عنوان مثال می توان در این وب سایت مجموعه های مختلفی از مقالات وجود دارد تا والدین را به خرید یک حیوان اهلی، ترک سیگار کشیدن، وادار کردن فرد به خواستگاری یا  وادار فرد به پیروی از خواسته های همسرش متمایل کرد.

البته برخی از برنامه های این شرکت نیز غیراخلاقی هستند.

شرکتی که وکالت فیس بوک را برعهده دارد نامه ای به مدیران این استارت آپ فرستاده و از عملکردهای آن  شکایت کرده است. در این نامه آمده است: به نظر می رسد اسپینر با استفاده از حساب های کاربری و صفحات جعلی فیس بوک کاربران این شبکه اجتماعی را هدف انبوهی از تبلیغات قرار داده است. این اقدامات خلاف سیاست های تبلیغاتی فیس بوک است. فیس بوک از شما می خواهد تا به سرعت فعالیت هایتان را متوقف کنید. 

این درحالی است که بیش از یک سال است که اسپینر در فیس بوک پست منتشر می کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید