دو مقصد متضاد برای سفر نوروزی ایرانی ها

کدخبر: ۳۲۳۰۰۴
اقتصاد نیوز:اگر چه شباهت‌های زیادی بین مسکو و سنت‌پترزبورگ وجود دارد، اما هر کدام زیبایی‌های خاص خود را هم دارا هستند. اما یکی از انتخاب‌های درخشان شما برای چنین سفری، می‌تواند تور ترکیبی روسیه نوروز 99 باشد.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از تابناک، پای سفر نوروزی که به میان بیاید، هر کس مقصدی متفاوت را به شما معرفی می‌کند. حقیقت این است که بسته به علاقه‌ی شما و خانواده‌تان، گستردگی و تنوع در انتخاب‌ها، واقعا زیاد است. شما می‌توانید به جایی گرم و آفتابی، هم‌چون دبی سفر کنید، یا به دیدن زیبایی‌های روسیه، در آخرین روزهای زمستان، در این کشور بروید.

سفر نوروزی به سرزمین تزارها

تور روسیه نوروز 99، فرصتی عالی برای سفر به این کشور است. زمانی که سختی سرما، آرام آرام جای خود را به هوایی دلپذیر می‌دهد، اما چون هنوز به صورت رسمی، فصل تور روسیه آغاز نشده، گردشگران زیادی در مراکز دیدنی شهرهای مهم این کشور، دیده نمی‌شوند و شما می‌توانید در آرامش به گشت و گذار در میدان سرخ، کلیساهای معروف شهر و دیگر نقاط دیدنی روسیه بپردازید.

انتخاب مقصدی مناسب در میان شهرهای روسیه، برای چنین سفری، بسیار مهم است. اگر چه شباهت‌های زیادی بین مسکو و سنت‌پترزبورگ وجود دارد، اما هر کدام زیبایی‌های خاص خود را هم دارا هستند. اما یکی از انتخاب‌های درخشان شما برای چنین سفری، می‌تواند تور ترکیبی روسیه نوروز 99 باشد.

به این ترتیب، شما چند روزی در مسکو اقامت خواهید داشت و سپس برای ادامه‌ی سفر، به سنت‌پترزبورگ می‌روید و از دیدنی‌های آن شهر هم بهره خواهید برد. تورهای ترکیبی از جمله انتخاب‌های عالی به حساب می‌آیند، که می‌توانید آن‌ها را با مشورت با کارشناسان مقتدرسیر، برای خود و خانواده‌تان انتخاب کنید.

اگر به مسکو سفر می‌کنید، نقاط دیدنی متعددی هستند که باید از آن‌ها دیدن کنید. میدان سرخ و کلیسای زیبای سنت باسیل از مهم‌ترین آن‌ها هستند. البته گشت و گذار در مراکز خرید لوکس و محشر مسکو را نیز نباید فراموش کرد. مراکز خریدی که هم زیبا هستند و هم میزبان انواع برندهای لوکسی که خرید را برای‌تان لذت‌بخش خواهند کرد.

سنت پترزبورگ هم دیدنی‌های خاص خود را دارد. با توجه به هوای خوب و معتدل‌ش، در ایام نوروز، می‌توانید در کانال آبی این شهر به گردش بپردازید و زیبایی‌های معماری آن را از این زاویه تماشا نمایید. قصر پیترهوف، موزه هرمیتاژ، قلعه پتر و پال و خیلی جاهای دیگر نیز، در این شهر هستند، که آن را به انتخابی عالی برای تور روسیه تبدیل می‌کنند.

چرا باید دبی را برای سفر نوروزی انتخاب کرد؟ این شهر، همه‌ی آن چیزی که برای یک تعطیلات مفرح را بخواهید، در اختیارتان قرار می‌دهد. سواحل متنوع این شهر ساحلی و آفتاب گرم آن، که از واضحات است، دبی چندین و چند پارک جذاب دارد، که هر کدام‌شان به راحتی می‌توانند یک روز کامل، وقت شما و خانواده‌تان را به خود اختصاص دهند.

پارک‌های آبی جذابی همچون Wild Wadi، Laguna، یاس، لگو لند و خیلی جاهای دیگر که در کنار تم‌پارک‌های متعدد، انتخاب را برای‌تان سخت می‌کنند. این‌ها البته تنها بخشی از دارایی‌های دبی، برای ساختن روزهایی شاد برای شماست، مراکز تفریحی بسیار بیشتری هم‌چون پارک بازی واقعیت مجازی، موزه‌ سلفی و مراکز این چنینی نیز در شهر وجود دارند، که انتخاب‌های متفاوتی برای‌تان به شمار می‌روند. پس تور دبی را باید به عنوان یکی گزینه‌ی جدی برای نوروز 99 در نظر بگیرید.

دبی شهر هتل‌های لوکس و مراکز خرید بزرگ است. هر کدام از مراکز خرید این شهر، رکوردهای بسیاری را شکسته، که قبل از همه‌ی آن "مرکز خرید دبی" لحاظ می‌شود، که بزرگ‌ترین مرکز خرید دبی به حساب آمده و بخش عمده‌ای از مهم‌ترین برندهای دنیا، در آن شعبه دارند. "مرکز خرید امارات"، Ibn Battuta Mall و Dubai Festival City Mall نمونه‌های دیگری از مراکز خرید جذاب و پر زرق و برق دبی هستند که نه تنها جایی برای خرید به حساب می‌آیند، بلکه مراکز تفریحی بزرگی هم به شمار خواهند رفت.

"مرکز خرید دبی" خود دارای بزرگ‌ترین آکواریوم جهان است که بخشی از آن، به رایگان در خود مرکز خرید، قابل رویت خواهد بود. یک پارک بازی دارد و مجموعه‌ی سینمایی‌اش از بهترین‌ها و مدرن‌ترین‌ها در تمام خاورمیانه محسوب می‌شود. حتی باید در نظر بگیرید که پارک واقعیت مجازی دبی نیز، در این مرکز خرید واقع شده است.

اما آیا دیدنی‌های دبی همین جا به اتمام می‌رسد؟ خیر! تفریحات متنوع بسیار زیادی در دبی هستند که می‌توانید آن‌ها را تجربه کنید. از کارهای هیجان‌انگیزی هم‌چون اسکی روی آب، غواصی و یا حتی سقوط آزاد تا کارهای آرامش بخشی همچون قایق سواری در کانال‌های آبی و یا شام خوردن بر روی یک قایق زیبا.

تمام این‌ها، نشان می‌دهد سفر نوروزی دبی، روزهایی درخشان و مفرح را برای‌تان رقم می‌زند، روزهایی که باعث می‌شود همیشه بخواهید به این شهر بازگردید و خیلی‌ جاها که هنوز ندیدید را، بار دیگر تماشا کنید. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید