پربیننده ترین سریال های تلویزیونی جهان

کدخبر: ۳۲۴۶۷۱
​اقتصاد نیوز:در حالی که سریال های تلویزیونی طرفداران زیادی در سراسر جهان دارند، اکنون می‌خواهیم پربیننده ترین سریال های جهان از سال 1986 تا 2019 میلادی را معرفی کنیم.
پربیننده ترین سریال های تلویزیونی جهان

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از گجت نیوز، سریال های تلویزیونی همواره محبوبیت زیادی داشته‌اند و بسیاری از افراد به تماشای این مجموعه‌ها اعتیاد پیدا کرده‌اند. در سال‌های اخیر سریال‌های موفق و پربیننده‌ای از شبکه‌های مختلف دنیا پخش شد و انتخاب بهترین‌ها کار بسیار سختی است. پربیننده ترین و محبوب ترین سریال های تلویزیونی جهان از سال 1986 تا 2019 میلادی معرفی شده اند.

در اواخر دهه 80 میلادی، شبکه NBC چندین سریال محبوب را پخش کرد و در این زمینه موفق‌ترین شبکه تلویزیونی بود. از جمله این مجموعه‌ها می‌توان به The Cosby Show، A Different World و Cheers اشاره کرد. شبکه abc نیز با سریال‌های Roseanne، Full House و Coach علاقه‌مندان به سریال های تلویزیونی را پای شبکه خود نشاند. سریال‌های لاست، CSI، دکستر، برکینگ بد، بازی تاج و تخت، واکینگ دد، بیگ بنگ تئوری و Modern Family نیز جزو سریال‌های محبوبی بودند که در سال‌های اخیر پخش شدند و مورد توجه قرار گرفتند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید