اعلام کارنامه دادستانی قم در برخورد با ولنتاین

کدخبر: ۳۲۵۹۱۶
اقتصادنیوز: روابط عمومی دادگستری عمومی و انقلاب قم اعلام کرد: با توجه به اقدامات چند روز گذشته دادستانی قم علیه مروجان نمادهای ضدفرهنگ ایرانی- اسلامی ( از جمله روز موسوم به ولنتاین)، برخی رسانه‌های معاند مطالبی علیه دادستانی منتشر کردند.

 

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روابط عمومی دادگستری عمومی و انقلاب قم، "در پی برخورد با مروجان و عرضه‌کنندگان نمادهای ولنتاین، رسانه‌های معاند خارجی و پیاده‌نظام فرهنگ غرب در داخل، هجمه‌وسیعی را آغاز نمودند تا با فشار رسانه‌ای، مانع از اجرای طرح‌های مشابه شوند."

بر اساس این گزارش،‌ "دادستانی قم ضمن حمایت از محیط‌های سالم کسب‌وکار، با عزم بیش‌ازپیش در مسیر مقابله با هرگونه ناهنجاری در سطح شهرمقدس قم و همچنین اماکن عمومی پیشگام خواهد بود".

در این گزارش از شهروندان خواسته شده است "در صورت مشاهده هر نوع هنجارشکنی منافی عفت عمومی، موارد را به قرارگاه دادسرای قم گزارش کنند".

پیش تر روابط عمومی دادگستری عمومی و انقلاب قم از برخورد انجام شده با ۳۲ واحد صنفی در این استان بدلیل فروش اقلام روز موسوم به ولنتاین خبر داده بود، گزارش های دیگری نیز از پلمب این واحدها به مدت یک تا دو روز حکایت داشته است. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید