پیش بینی آینده بازار لوازم خانگی

کدخبر: ۳۲۷۷۶۹
​اقتصاد نیوز:رئیس اتحادیه لوازم خانگی تهران می‌گوید: به اندازه نیاز مردم کالا وجود دارد و فعلا در بازار کمبود لوازم خانگی نداریم. با شیوع بیماری کرونا برنامه‌ریزی در حوزه تولید کالا طبق برنامه از قبل تعیین شده پیش نرفت.
پیش بینی آینده بازار لوازم خانگی

به گزارش اقتصاد نیوز،  مرتضی میری به تجارت‌نیوز گفت: به اندازه نیاز مردم کالا وجود دارد و فعلا در بازار کمبود لوازم خانگی نداریم؛ این در حالی است که امسال با برنامه‌ریزی‌های انجام شده با تولیدکنندگان داخلی در نظر داشتیم تیراژ را افزایش دهیم که با شیوع بیماری کرونا برنامه‌ریزی در حوزه تولید کالا طبق برنامه از قبل تعیین شده پیش نرفت.

وی افزود: برندهای جدید لوازم خانگی همچون جی پلاس و سام الکترونیک وارد بازار شدند. با تولید برندهای داخلی فکر می‌کردیم شب عید امسال پر رونق‌ترین بازار لوازم خانگی را نسبت به سال‌های گذشته داشته باشیم؛ این در حالی است که امسال با افزایش قیمت کالاها و همچنین کمبود کالا، رکود در این صنف بیشتر هم خواهد شد.

او درباره وضعیت کالاهای خارجی در بازار اظهار کرد: فعلا کالاهای خارجی در بازار محدود شده است، یعنی لوازم خانگی در برخی واحدهای صنفی یا پیدا نمی‌شود یا در برخی از نمایندگی‌ها محدود است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید