انبار پارچه طعمه حریق شد

کدخبر: ۳۳۹۲۶۴
اقتصادنیوز :سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق در یک انبار پارچه در محدوده بازار تهران خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا ،سید جلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت ۹ و ۱۰ دقیقه صبح امروز (۶ خردادماه) یک مورد حادثه حریق در یک ساختمان در محدوده جنوبی بازار تهران خیابان مولوی به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد که بلافاصله سه ایستگاه به محل اعزام میشوند.

وی با بیان اینکه نخستین ایستگاه در مدت زمان چهار دقیقه به محل می‌رسد، گفت: آتش‌نشانان در محل مشاهده می‌کنند که طبقه ششم یک ساختمان شش طبقه که در آن پارچه نگهداری می‌شده، حریق رخ داده است. در قسمت انتهایی این واحد اتاق کوچکی وجود داشت که شعله‌ور بود اما دسترسی به اتاق وجود نداشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در ادامه اظهار کرد: آتش‌نشانان از حدفاصل بین پارچه‌ها و سقف عبور کردند و خود را به قسمت شعله‌ور رساندند. به دلیل این عدم دسترسی مناسب عملیات به‌سختی انجام شد.

وی از اطفا حریق خبر داد و افزود: تخلیه دود انجام شد و نیروها در حال تخلیه کردن پارچه‌ها هستند که لکه گیری را به‌سرعت به پایان برسانند.

به گفته وی این حادثه مصدومی نداشته است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید